;
coinex

فیس بوک برای سازمان غیر دولتی دکمه “Donate Now” قرار داد

فیس بوک برای کسب و کارها دکمه ای جدید تحت عنوان "هم اکنون اهدا کنید" (Donate Now) قرار داد. این دکمه برای سازمان های غیر انتفاعی (سازمان های غیر دولتی، NGO) در دسترس قرار گرفته و همچنین در صفحات و لینک های تبلیغاتیِ آن ها نیز، قابل دستیابی است و برای کاربران نیز قابل مشاهده می باشد.

فیس بوک برای کسب و کارها دکمه ای جدید تحت عنوان “هم اکنون اهدا کنید” (Donate Now) قرار داد. این دکمه برای سازمان های غیر انتفاعی (سازمان های غیر دولتی، NGO) در دسترس قرار گرفته و همچنین در صفحات و لینک های تبلیغاتیِ آن ها نیز، قابل دستیابی است و برای کاربران نیز قابل مشاهده می باشد.

بخش مرتبط با کسب و کار های فیس بوک در یک پست نوشت: "ما بسیار هیجان زده ایم که امکان کمک های مالی را توسط دکمه جدید فراخوان Donate Now – هم بر روی صفحات و هم لینک های تبلیغاتی – فراهم کرده ایم. هم اکنون و با این عمل، برای سازمان های غیر انتفاعی، ارتباط با کسانی که حوزه تمرکزشان بر روی آن ها قرار دارد بیش از پیش شده و همچنین مردم نیز به همکاری و مشارکت با این سازمان ها، ترغیب می شوند."

بخش مرتبط با کسب و کار های فیس بوک در یک پست نوشت: “ما بسیار هیجان زده ایم که امکان کمک های مالی را توسط دکمه جدید فراخوان Donate Now – هم بر روی صفحات و هم لینک های تبلیغاتی – فراهم کرده ایم. هم اکنون و با این عمل، برای سازمان های غیر انتفاعی، ارتباط با کسانی که حوزه تمرکزشان بر روی آن ها قرار دارد بیش از پیش شده و همچنین مردم نیز به همکاری و مشارکت با این سازمان ها، ترغیب می شوند.”

یک سخنگوی فیس بوک در رابطه با این امکان جدید، به Mashable گفت: “ما از این موضوع که چه اتفاقات خوشایندی می تواند توسط این ارتباطات صورت پذیرد الهام گرفته و در نتیجه دکمه فراخوان Donate Now را بر روی صفحات و لینک های تبلیغاتی قرار دادیم تا توسط آن، این ارتباطات را آسان تر گردانیم.”

البته لازم به ذکر است که به دلیل جلوگیری از هرگونه سوء استفاده ای، این دکمه تنها برای سازمان های غیر دولتی (non-govermental organisations, NGOs) در دسترس قرار گرفته است. به عنوان مثال کاربران هم اکنون می توانند این دکمه را بر روی صفحه فیس بوک انجمن اِی ال اس (the ALS Association) مشاهده نمایند. در مقایسه با دکمه های “Shop Now”، “Book Now” و یا حتی دکمه Donate ای که کمی زودتر شاهد آن بودیم، طبق گزارشات این دکمه عملکرد متفاوتی دارد. توسط این دکمه، بدون اینکه جزئیاتی درباره سایت به کاربر نمایش داده و یا از او پرسیده شود، مستقیما به صفحه مربوطه به اهدای کمک های مالی که خارج از صفحه فیس بوک می باشد، ارجاع داده می شود.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر