;
coinex

دوربین گوشی های آیفون 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4k خواهند بود

دوربین گوشی های آیفون 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4k خواهند بود

از سال 2011 و با عرضه ی آیفون 4 اس، همه ی گوشی های آیفون دوربین عقبشان 8 مگاپیکسلی بوده است. این در حالی است که دیگر گوشی های هوشمند سطح بالای امروزی دوربین هایی با 16 یا حتی 20 مگاپیکسل ارائه می شوند. هر چند که کیفیت یک دوربین ورای مگاپیکسل ها است و بدون شک گوشی های آیفون عکس ها و ویدیو هایی با کیفیت خوب را ارائه می دهند. با این حال فقدان قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K شاید یکی از معایب گوشی های آیفون بوده که اپل این ویژگی را نیز به گوشی های نسل جدیدش اضافه کرده است و گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس که در سپتامبر عرضه خواهند شد دوربین های 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو به کیفیت 4K را خواهند داشت.

بدون شک این گوشی ها اولین گوشی های هوشمند در دنیا نیستند که قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4k را خواهند داشت و هم اکنون 30 گوشی در دنیا وجود دارد که از این قابلیت برخوردار هستند. به همین دلیل به نظر می رسد که اپل قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

مطابق با 9to5Mac اپل دوربین های جلوی گوشی های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را ارتقا داده است. هنوز مشخص نیست که این دوربین چند مگاپیکسل خواهد بود. اما گفته می شود که این دوربین به همراه یک فلش خواهد بود که که این فلش نمونه ی ال ای دی نبوده و نحوه ی کار کرد آن متفاوت است.

این اولین باری نیست که ما راجع به دوربین 12 مگاپیکسلی و قابلیت فیلم برداری 4k آیفون 6 اس و 6 اس پلاس خبر هایی را می شنویم، اما این بار خبر از منبع معتبر 9to5Mac است و می توان به این منبع اعتماد کرد. بنابراین، این بار به طور حتم می توان باور کرد که اپل دوربین آیفون های خود را ارتقا داده است.

گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس ماه آینده معرفی خواهند شد و گوشی 4 اینچی با بدنه ی پلاستیکی آیفون 6 سی احتملاً بعداً پرده برداری می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر