;
coinex

گوشی Lenovo Vibe p1 با مشخصات متوسط و باتری بزرگ 5000 mAh در کنفرانس IFA پرده برداری خواهد شد

گوشی Lenovo Vibe p1 با مشخصات متوسط و باتری بزرگ 5000 mAh در کنفرانس IFA پرده برداری خواهد شد

پیش از کنگره ی جهانی موبایل (MWC) در اوایل امسال، تعدادی از رندر های مطبوعاتی فاش شده نشان می داد که لنوو برای پرده برداری از 5 گوشی آماده می شود. در حالی که بعضی از این گوشی ها در MWC پرده برداری شدند، Vibe p1 به همراه مدل های دیگر هرگز دیده نشدند. مطابق گزارش جدید، Vibe p1 سرانجام در کنفرانس IFA 2015 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

در کنار خبر رسیدن قریب الوقوع آن، چند عکس فاش شده از Vibe P1 نشان دهنده ی این بودند که بدنه ی گوشی، آلیاژی از منیزیم خواهد بود. همچنین خصوصیات دیگری از گوشی مشخص شد.

به نظر می رسد که پردازنده ی این گوشی 8 هسته ای و قدرت پردازش هر هسته 1.5 گیگاهرتز باشد. صفحه نمایش گوشی 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p است و گوشی از رم 3 گیکابایی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می برد. از دیگر خصوصیات این گوشی می توان به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری Vibe P1 دارای ظرفیت 5000 mAh خواهد بود و همچنین به سنسور اثر انگشت مجهز می باشد. مطابق با انتظار شما از لنوو، این گوشی از واسط کاربری مخصوص و تعدادی برنامه ی درجه یک از پیش نصب شده بر روی اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی استفاده می کند.

با توجه به مشخصات نسبتاً متعادل گوشی، به نظر می رسد که باتری گوشی Vibe p1 به راحتی بتواند چند روز شارژ نگه دارد، هر چند که نظر دادن درباره ی عمر باتری گوشی بسیار زود است. این گوشی از لحاظ مشخصات فنی به نوعی شبیه به گوشی Moto X play موتورولا می باشد و شاید تنها فرق بزرگ آنها باتری بزرگتر Vibe p1 است، هر چند که به هر حال طراحی و برخی از مشخصات و نرم افزار های آنها نیز با هم متفاوت خواهد بود.

نظر شما راجع به چنین گوشی هوشمندی با مشخصات متوسط و باتری بزرگ چیست؟ آیا علاقه ای به خرید این گوشی خواهید داشت؟

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر