;
coinex

ساعت هوشمند موتو 360 2 بر روی مچ دستان یکی از مدیران لنوو در اندونزی خودنمایی می کند

در هفته های گذشته، تعداد عکس های لو رفته از ساعت اعلام نشده موتو 360 2 از تعداد عکس های گرفته شده از مناظر زیبا بیشتر بوده است و همین موضوع می تواند به ما این را اثبات کند که به زودی می توانیم شاهد این ساعت هوشمند قدرت گرفته از اندروید ور باشیم. گذشته از، ماه آینده اولین سالگردِ ظهورِ این ساعت هوشمند می باشد و بنابراین به نظر می رسد که نسخه بعدی آن نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

در هفته های گذشته، تعداد عکس های لو رفته از ساعت هوشمند موتو 360 2 اعلام نشده، از تعداد عکس های گرفته شده از مناظر زیبا بیشتر بوده است و همین موضوع می تواند به ما این را اثبات کند که به زودی می توانیم شاهد این ساعت هوشمند قدرت گرفته از اندروید ور باشیم. گذشته از، ماه آینده اولین سالگردِ ظهورِ این ساعت هوشمند می باشد و بنابراین به نظر می رسد که نسخه بعدی آن نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

آخرین تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند موتو 360 2 را می توان به نایب رییس ارشد لنوو، Chen Xudong، نسبت داد که این ساعت را دست کرده بود. به تازگی در روز جمعه و در حین مراسم رونمایی از گوشی لنوو وایب شات (Lenovo VIBE Shot) در اندونزی، بار دیگر این ساعت خودی نشان داد و این بار نیز در دستان یکی از مقامات اجرایی لنوو که در این رویداد حضور یافته بود، قابل مشاهده بود (که در ادامه شاهد آن خواهید بود). این ساعت در دستان Dillon Ye، نایب رییس بخش فروش گوشی های هوشمند شرکت در آسیا و اقیانوسیه، مشاهده شد.

شاید شما با خود فکر کنید که چگونه می توان گفت که این ساعت، همان برادر بزرگتر موتو 360 می باشد؟ خب جواب این سوال ساده است. در موتو 360 اولی که سال پیش عرضه شد، دکمه موجود در این ساعت، در موقعیتِ ساعت 3 قرار گرفته بود، اما در موتو 360 2، این دکمه به موقعیت ساعت 2 نقل مکان کرده و همان طور که در عکس نیز قابل مشاهده می باشد، این دکمه در موقعیت ساعت 2 قرار گرفته است. البته راه ساده تر این است، خودِ دیلان به این موضوع اشاره کرد که ساعتی که در دستانش است، نسل جدید موتو 360 می باشد.

دیلان اذعان داشت که این ساعت هوشمند به طور قطعی در پایان امسال رونمایی خواهد شد و همچنین به اندونزی نیز راه خواهد یافت. ما انتظار دو نسخه از ساعت هوشمند موتو 360 2 را خواهیم داشت. یکی نسخه “S” خواهد بود که 38 میلی متری بوده و باتری آن نیز 270 میلی آمپر ساعت می باشد و دیگری نسخه “L” خواهد بود که 42 میلی متری بوده و از باتری بزرگتر 375 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. صفحه نمایش 1.56 اینچی این ساعت هوشمند از رزولوشنی بالاتر از نسخه قبلی – نسل اول موتو 360 – که 360×290 بود، سود می برد و به 360×360 ارتقا پیدا کرده است.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟ آیا شما مایل به پرداخت هزینه برای دستیابی به این ساعت هوشمند خواهید بود؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر