;
coinex

یک دستگاه وان پلاس وان در حال شارژ، ناگهان منفجر می شود

انفجار وان پلاس وان. یک دستگاه وان پلاس وان در حال شارژ، ناگهان منفجر می شود

صبح روز جمعه، ساعت ۲ به وقت هند، شخصی به نام Ankur Dugar روز بدی را تجربه کرد. این شخص طبق معمول گوشی وان پلاس وان ۶۴ گیگا بایتی خود را بالای سر خود به شارژ زده بود. حدود ساعت ۹، Dugar با بوی آتش از خواب بیدار شد. به سرعت پی برد که بوی آتش از گوشی می باشد. Dugar به سرعت گوشی را بایک ملافه خاموش کرد. تصاویری را که مشاهده می کنید، بقایای این گوشی سوخته را نشان می دهد. به نظر می رسد، بسیاری از آسیب های تلفن به خاطر محل قرارگیری این گوشی باشد.

همان روز، Dugar با تیم مراقبت از مشتری وان پلاس تماس گرفت و به او گفتند که به این صورت عمل کند که “به مرکز خدمات بروید، اگر جایگزینی گوشی تایید شد، شما یک جایگزین دریافت خواهید کرد.” بنابراین Dugar با گوشی سوخته به دست، به مرکز خدمات رفت و با این حال که بدیهی بود که این گوشی سوخته، این مرکز این واحد آسیب دیده را برای جایگزینی با یک گوشی جدید و تعویض آن، رد کرد.

ممکن است خدمه ی وان پلاس چیز مشکوکی در تلفن سوخته شده دیده باشند که برای آنها سوال شده است. در موردی مشابه  که در ژوئن سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد. یک گوشی سامسونگ گلکسی اس ۳ (Samsung Galaxy S3) که از قرار معلوم در شارژر اتومبیل شارژ می شده، ناگهان منفجر می شود. دارنده ی تلفن این گوشی را به Warehouse Carphone که گوشی را از آنجا خریداری کرده بوده، پس می دهد. اما آنها مشکوک بودند و واحد آسیب دیده را برای ارسال به سامسونگ ضبط کردند. هنگامی که حقیقت روشن شد، سامسونگ یک عامل سومی را برای این گوشی سوخته بررسی کرد و مشخص شد که یکی از دوستان دارنده ی همین گوشی سامسونگ، این گوشی را در سرویس بهداشتی انداخته و سپس برای خشک کردن آن، این گوشی را در مایکروویو قرار داده است و به همین دلیل بوده که گوشی ناگهان منفجر شده است. همانطور که معلوم شد، سامسونگ و Carephone Warehouse کار خود را به درستی انجام داده بودند. به همین دلیل برای این گوشی وان پلاس وان هم نمی توان زود قضاوت کرد و ممکن است یک عامل دیگری باعث به وجود آمدن این مشکل شده باشد و ما می بایستی منتظر آشکار شدن حقیقت بمانیم.

تصاویری را که مشاهده می کنید، بقایای این گوشی سوخته را نشان می دهد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر