;
coinex

دوربین های واقعیت مجازی برای همیشه سرگرمی ها را تغییر خواهد داد

 ظهور واقعیت مجازی است راه های جدیدی برای تجربه های خوب، به ارمغان آورده است.

ظهور واقعیت مجازی راه های جدیدی برای تجربه های خوب، به ارمغان آورده است. تقریبا هر چیزی که شما می خواهید، تجربه آن را داشته باشید، توسط این تکنولوژی بوجود آمده است.

بازی های ویدئویی کاربرد های آشکاری، برای هدست های HTC Vive ،Oculus Rift یا پروژه Morpheus سونی است، اما شما می توانید با واقعیت مجازی، تجربه خیلی بیشتری داشته باشید. در واقع ساخت فیلم ها در حال تبدیل شدن به حالت های تعاملی و رسانه همه جانبه هستند و همچنین فیلمسازان با قابلیت های واقعیت مجازی می توانند خلاقانه تر فیلم بسازند.

سفر به منطقه ای دیگر از جمله کاراهایی است که تولید کنندگان با استفاده از واقعیت مجازی، می توانند این امکان را برای فرد بوجود آوردند، طوری که از اتاق نشیمن خود به هر مکانی که در دنیای واقعی قادر نیست آن را ببیند، سفر کنید.

همچنین مستندسازان و فضای رو به رشد واقعیت مجازی در روزنامه نگاری و رسانه های خبری باعث شده که با استفاده از این تکنولوژی یک دستگاهِ داستان سرایی جدید برای مردم ایجاد شود، طوری که مطالب یک روزنامه را برای شما بخواند یا وقایع را برای شما به تصویر کشد، به طور مثال اخبار حوادث را به طور زنده ببینید، در واقع، ضرب گلوله و کشته شدن یک فرد در یک حادثه را عینا می توانید مشاهده کنید، حتی کنسرتی که نتوانستید در آن حضور یابید به طور کاملا تعاملی در آن قرار خواهید گرفت.

همه این اتفاقات زمانی می افتد که ذهن های ابتکاری دستگاه های بیشتری اختراع کرده و به تصرف محیط 360 درجه با عکس های 3 بعدی، و صدای 360 درجه، پرداخته و در اختیار شما قرار دهند. سپس فرایند ویرایش آن پیش می آید که نرم افزار با کمترین تاخیر ممکن، به اتصال صحنه ها و ایجاد استریم می پردازد.

علاوه بر این، عمر باتری، خنک کننده مناسب برای دوربین که از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند و فایل های ویدئویی نرم افزاری، همه این ها، مسائلی است که تهیه کنندگان فیلم های واقعیت مجازی باید آنها را در نظر بگیرند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر