;
coinex

سونی برای یک ساعت هوشمند جدید در حال جذب سرمایه مردمی است

ساعت هوشمند در رنگ های نقره ای، سیاه و سفید و در دو سبک ظاهری موجود خواهد بود

سونی یک دستگاه جدیدT تحت عنوان ساعت هوشمند “Wena Wrist” به پلت فرم First Flight تجارت الکتریکی و جذب سرمایه مردمی خود اضافه کرد. گفتنی است که، هدف اصلی این پلتفرم، جذب سرمایه مردمی برای پروژه های خاص سونی، است.
Wena مخفف عبارت ‘wear electronics naturally’ به معنای لباس الکترونیک طبیعی می باشد و به نظر می رسد این عبارت، فلسفه پایه ای در پشت این ساعت هوشمند جدید است. اهداف این ساعت، که با طراحی سنتی همراه است، بر مبنای سه تابع هوشمند کلیدی، می باشد: نقش کیف پول، نمایش اعلان ها و ثبت اطلاعات فعالیت های بدنی.
تابعی که نقش کیف پول را ایفا می کند، مبتنی بر تکنولوژی NFC، با پشتیبانی از استاندارهای فلیکای ژاپن می باشد. اطلاع از اعلان ها نیز از طریق لرزش و رنگ قابل تنظیم LED ، نشان داده می شود. از طرفی نظارت بر فعالیت های بدنی، در این ساعت، توسط یک برنامه نرم افزاری ردیابی می شود. جالب است که این نرم افزار فعالیت، تنها از طریق دستگاه های iOS قابل دستیابی است.
این ساعت هوشمند در رنگ های نقره ای، سیاه و سفید و در دو سبک ظاهری موجود خواهد بود. یکی از این سبک ها “Three Hands” و دیگری “Chronograph”می باشد. مدل Three Hands یک سبک عادی و استاندارد دارد، ولی Chronograph شامل سه بخش مجزا برای مشخص کردن ساعت، دقیقه و ثانیه، است.
ساعت Wena در حال حاضر در نیمه راه هدف جذب سرمایه مردمی خود قرار دارد و بنا بر این گزارش در ماه مارس با قیمتی بین ۲۸۷ تا ۵۷۶ دلار به فروش می رسد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر