;
coinex

تیزر ساعت هوآوی تایید می کند که تاریخ انتشار آن 2 سپتامبر است

تیزر ساعت هوآوی تایید می کند که تاریخ انتشار آن  2 سپتامبر است

در گذشته در ماه مارس و در طی مراسم MWC، هواوی از ساعت خود که قدرت گرفته از اندروید وِر بود را معرفی کرد. اکنون شش ماه بعد از آن، یعنی در ماه سپتامبر این ساعت بالاخره منتشر خواهد شد. همان طور که چند روز گذشته نیز گزارش دادیم، بنا بر لیستی در آمازون (که همان زمان حذف شد) روشن شد که ممکن است تاریخ شروع فروش ساعت هوآوی، 2 سپتامبر باشد. امروز هم، یک تیزر توییت شده توسط این سازنده ، این قضیه را تائید کرد. علاوه بر ایالات متحده، ساعت هوشمند هوآوی، در چین، کانادا، انگلستان، فرانسه، آلمان، ژاپن و استرالیا نیز ارائه خواهد شد.

تیزر یاد شده، یک سمت از تصویر ساعت را نشان می دهد که شامل این جمله “ظرافت و قدرت در هماهنگی کامل است.”، می باشد و در پایین آن، محل و تاریخ رویداد رسانه ای آینده هواوی نیز گفته شده است. این شرکت، برای اعلام محصول خود، سه شنبه 2 سپتامبر میزبان این رویداد در برلین خواهد بود. چند روز بعد، IFC سال 2015 در این شهر آغاز خواهد شد. این تولید کننده می تواند علاوه بر معرفی گوشی های جدید مانند هوآوی میت S، ساعتی که مدتها در انتظار آن بودیم را نیز اعلان کند.

با توجه به لیست حذف شده ی آمازون، ساعت هوآوی با قیمت پایه 349 دلار (حدوداً 1 میلیون و 150 هزار تومان) برای مدلی با یک پوشش از جنس فولاد ضدزنگ و یک چرم سیاه شروع خواهد شد و تا بالاترین قیمت 799 دلار (2 میلیون و 650 هزار تومان) برای مدلی با روکش طلا ادامه خواهد داشت. این ساعت هوشمند، هم iOS (نسخه 8.2 یا بالاتر) و هم اندروید (نسخه 4.3 و یا بالاتر) را پشتیبانی می کند.

از مشخصات ساعت هوشمند هوآوی می توان به وجود یک صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED حفاظت شده توسط شیشه یاقوت کبود، با رزولوشن 400 * 400 و تراکم پیکسل 286ppi، اشاره کرد. این ساعت همچنین دارای 4 گیگا بایت رم، حافظه داخلی 512 مگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 400 و یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی می باشد. گفتنی است ساعت هوآوی علاوه بر داشتن یک مانیتور ضربان قلب، با 40 تم مختلف پیش فرض همراه خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر