;
coinex

ردمی نوت 2 شیائومی از تست سقوط و آب جان سالم به در برد

همانطور که می دانیم، ردمی نوت 2 شیائومی (Xiaomi Redmi Note 2)، از دسته گوشی های هوشمند رده بالاست که کمتر از یک ماه پیش معرفی شده و در قیمت فوق العاده پایین به فروش می رسد (نسخه ۱۶ گیگابایتی ۱۴۰ دلار – 460 هزار تومان، نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی ۱۵۵ دلار – 510 هزار تومان). صفحه نمایش این گوشی شیائومی، ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Helio X10 مدیاتک می باشد که نسخه‌ی ۱۶ گیگا بایتی آن با فرکانس ۲ گیگا هرتز و نسخه‌ی ۳۲ گیگا بایتی فرکانس ۲.۲ گیگا هرتز کار می کند، همچنین دارای رم ۲ گیگا بایتی، درگاه حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، ظرفیت باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعت و اندروید لالی پاپ از پیش نصب شده می باشد.

اگر چه این گوشی به طور رسمی تنها در چین در دسترس است (حداقل در حال حاضر) ولی به هر حال شما می توانید این گوشی را، تقریبا از هر جایی در جهان از طریق خرده فروشان شخص ثالث، پیش خرید کنید، البته در این حالت، مجبورید کمی بیشتر برای آن هزینه بپردازید (160 دلار برای مدل 16 گیگابایتی و 210 دلار برای مدل 32 گیگابایتی).

.

.

ظاهرا ردمی نوت 2 شیائومی در تست سقوط و خاصیت ضد آب بودن، سالم مانده است. با وجود قیمت پایین آن، به نظر می رسد، دستگاهی است که ساختار خوبی دارد یا حداقل این چیزی است که ویدئو آزمایش سقوطی که در اینجا آورده شده، نشان می دهد. برای تست سقوط، این گوشی هوشمند، از ارتفاع 1.5 متر و 1.8 متر، پرتاب شده و به نظر می رسد بدون آسیب قابل توجهی، تقریبا جان سالم به در برده است. در این ویدئو ، برای چند ثانیه سالم ماندن این گوشی در آب نیز تست شده است. البته، این گوشی ضد آب نیست (شیائومی، چیزی در مورد این موضوع اعلام نکرده است)، بنابراین قطعا شما نباید این قضیه را در خانه امتحان کنید.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر