;
coinex

عرضه تبلت های 18.4 اینچی سامسونگ به اپراتورهای مخابرات کره ی جنوبی

نمایشگرTFT LCD با رزولوشن 1080*1920 پیکسل

در ماه گذشته اخباری در مورد تبلت های 18.4 اینچی سامسونگ شنیده ایم، اکنون طبق گزارشات به دست رسیده از رسانه ی کره ی جنوبی، سامسونگ جلسه ای با اپراتورهای مخابرات برای عرضه ابن تبلت ، ترتیب داده است.

اگر این گزارشات صحت داشته باشند، چندین اپراتور بزرگ در کره ی جنوبی مانند “اس کِی تلکام” ، “کِی تی” و “ال جی یو پلاس” اخیرا در انتظار این تبلت ها هستند. گفته شده که این تبلت ها در سه ماهه چهارم سال جاری به تولید انبوه خواهند رسید.

طبق شایعات این تبلت، با نام Tahoe، دارای مشخصات سخت افزاری معمولی از قبیل، نمایشگر TFT LCD با رزولوشن 1080*1920 پیکسل، پردازنده 64 بیتی اکسینوس، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. باتری این گوشی 5700 میلی آمپری است و با سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید 5.1 لالی پاپ اجرا می شود. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 2.1 مگاپیکسلی است.

گزارشات مدعی هستند که هدف اصلی این تبلت ها، استفاده استفاده ی تجاری، مانند تماشای فیلم در تبلتی با این اندازه می باشد. با کم شدن فروش تبلت ها، تولیدکنندگان آنها به دنبال انواع مختلف گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ هستند، اما هنوز هم جای شک وجود دارد که این استراتژی مفید خواهد بود، یا خیر.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر