;
coinex

گوشی Jade Primo اولین گوشی هوشمند در دنیا خواهد بود که ویژگی کانتینیوم ویندوز 10 را پشتیبانی خواهد کرد

امروز در کنفرانس IFA 2015 در برلین آلمان، ایسر گوشی جدید خود را معرفی کرد که با سیستم عامل ویندوز 10 خواهد آمد، نام این گوشی Jade primo است. این گوشی تمام سخت افزار های لازم برای اجرای ویندوز 10 و تمام ویژگی های آن به خصوص کانتینیوم (Continiuum) را دارد. به دلیل همین ویژگی ایسر این گوشی را “کامپبوتر جیبی” لقب داده است.

در واقع این یک بازار گرمی برای اولین گوشی است که که کانتینیوم را پشتیبانی می کند که بدون شک یکی از پرطرفدار ترین گوشی های ویندوز 10 خواهد بود. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از گوشی هوشمندتان به عنوان پی سی استفاده کنید، کافی است تا آن را به یک مانیتور HDMI خارجی و یک ماوس و کیبورد وصل کنید. به منطور استفاده از این ویژگی Jade Primo به همراه موس و کیبورد وایرلس عرضه خواهد شد.

در راس همه ی قابلیت ها و قدرت های جدید گوشی Jade Primo، این گوشی قادر به اجرای برنامه های یونیورسال ویندوز 10 خواهد بود. همچنین برنامه های مبتنی بر X-86 که برای تراشه های مبتنی بر ARM تبدیل شده اند را نیز اجرا خواهد کرد. در واقع همه اینها از قابلیت های تراشه ی شش هسته ای اسنپدراگون 808 می باشد.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری گوشی Jade Primo، صفحه نمایش آمولد 5.5 اینچی و تراشه ی اسنپدراگون 808 می باشد. این گوشی یکی از بهترین سخت افزار های لازم برای اجرای سیستم عامل ویندوز را در بین گوشی هایی که اخیراً  مشاهده شده است در اختیار دارد. همچنین می توان به دوربین جلوی 21 مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی دوگانه و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی آن نیز اشاره کرد.

قیمت گوشی و اینکه چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت هنوز مشخص نیست، به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان قرار خواهیم داد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر