;
coinex

سامسونگ از اولین پلیر Ultra HD Blu-Ray خود در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرد

سامسونگ از اولین پلیر Ultra HD Blu-Ray خود در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرد

در نمایشگاه IFA شرکت بزرگ کره ای ها یعنی سامسونگ از اولین پلیِر (Ultra HD Blu-ray (Player خود پرده برداری کرد که این پخش کننده دیسک های UHD Blu-ray را نیز به خوبی پشتیبانی می کند. تا کنون این شرکت هیچ گونه جزئیاتی را راجع به قیمت این پلیِر و یا تاریخ عرضه ی آن را منتشر نکرده است.

این پلیر، قابلیت پخش با کیفیت 4 برابر رزولوشن و 64 برابر تجلی رنگ در مقایسه با Blu-ray استاندارد را داراست. علاوه بر این، سرویس پخش استریم 4K نیز در دسترس است. این پلیر براق و دارای طراحی خمیده، به خوبی با تلویزیون منحنی SUHD سامسونگ سازگار می باشد.

همچنین شرکت قصد دارد تا برنامه اش برای گسترش اکو سیستم برای محتوای Ultra HD یا 4K را آغاز کند و برای ارائه محتوی بیشتر UHD در سراسر جهان با تعدادی از شرکت ها از جمله آمازون، Netflix،Telecom British و Canal Plus وارد همکاری شده است.

دکتر W.P.Hong، مدیر ارشد بازاریابی الکترونیکی سامسونگ گفت: “نمایشگاه IFA 2015 برای سامسونگ بیشتر بر محوریت اینترنت اشیا بوده است. ما مطمئن هستیم که اینترنت اشیا انقلابی را در لوازم الکترونیکی به پا خواهد کرد و این موقعیتی است تا ما بتوانیم شما را از اتفاقاتی که طی یک سال اخیر که پیرامون این قضیه افتاده است با خبر کنیم. “

“محصولات ما سالانه توسط 300 میلیون مشتریان اروپایی استفاده می شود. امروز 85 میلیون اروپایی از محصولات خانگی ما استفاده می کنند و این رقم در بخش استفاده های سازمانی نیز در حال افزایش است. هیچ سازمانی نیست که نداند این انقلاب صنعتی اخیر، تکنولوژی محور نیست بلکه بر مبنای انتظارات مردم است. چشم انداز ما این است که اینترنت اشیا ‘در راستای هماهنگی با زندگی مردم قرار گیرد’، این اینترنت اشیایی مختص به شما خواهد بود.”

.

منیع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر