;
coinex

سونی، پروژکتور سینمای خانگی سه بعدی با قابلیت 4K را در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی می کند

پروژکتور سینمای خانگی سه بعدی سونی. سونی از یک خط جدید از پروژکتورهای سینمای خانگی در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرده است که شامل واحد های پشتیبان از کیفیت 4K می باشد که از پخش سه بعدی (3D) هم پشتیبانی می کند.

سونی از یک خط جدید از پروژکتورهای سینمای خانگی در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرده است که شامل واحد های پشتیبانی از کیفیت 4K می باشد که از پخش سه بعدی (3D) هم پشتیبانی می کند. ۳ پروژکتور جدید در این سری وجود دارد و در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شوند. مدل های پروژکتور 4K شامل VPL-VW520ES و  VPL-VW320ES می باشند. هر دو پروژکتور از لامپ های با عمر طولانی با عملکرد بیش از ۶۰۰۰ ساعت استفاده می کنند.

این پروژکتور 520ES دارای ۱۸۰۰ لومن روشنایی و نسبت کنتراست دینامیکی ۳۰۰ هزار به ۱ می باشد. این پروژکتور قادر است تصاویر را از ۶۰ اینچ تا ۳۰۰ اینچ بسته به فاصله ی آن از صفحه نمایش نشان دهد. پروژکتور 320ES دارای ۱۵۰۰ لومن روشنایی و نسبت کنتراست دینامیکی مشابه با مدل قبلی و ۳۰۰ هزار به ۱ می باشد. این پروژکتور هم می تواند تصاویر را به اندازه ای مشابه با مدل 520ES نشان دهد.

هر دو پروژکتور از تصاویر HDR (طیف بالای پویایی) پشتیبانی می کنند و از پانل های SXRD برای تصاویر 4K بومی استفاده می کنند. موتور TRILUMINOS سونی، دقت رنگ را تضمین می کند. هر دو پروژکتور از استانداردهای اخیر HDMI با HDCP 2.2 پشتیبانی می کنند و با فرستنده های RF 3D ادغام شده اند.

و اما پروژکتور سوم: این پروژکتور جدید، VPL-HW65ES می باشد که از پانل های SXRD استفاده می کند و دارای قابلیتی لامپی با عمر طولانی ۶۰۰۰ ساعته می باشد. تفاوت اصلی آن در این است که این پروژکتور از رزولوشن 4K پشتیبانی نمی کند.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر