;
coinex

آلکاتل از GO PLAY و GO WATCH در نمایشگاه IFA 2015 خبر می دهد

 GO PLAY و GO WATCH آلکاتل. امروز در نمایشگاه IFA 2015، آلکاتل (Alcatel) یک خانواده ی جدید از دستگاه های GO که متشکل از گوشی های هوشمند GO PLAY و پوشیدنی GO WATCH می باشد، را معرفی کرد.

امروز در نمایشگاه IFA 2015، آلکاتل (Alcatel) یک خانواده ی جدید از دستگاه های GO که متشکل از گوشی های هوشمند GO PLAY و پوشیدنی GO WATCH می باشد، را معرفی کرد. دستگاه های GO PLAY برای کاربران فعال طراحی می شود و به لطف ساختار ضد آب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابرشوک آن می تواند برای گرفتن عکس در زیر آب و یا در مواقع بحرانی در بیرون، استفاده شود. این گوشی هوشمند، مقاومت زیادی دارد  تا حدی که هنگامی که از یک ارتفاع ۱.۵ متری به زمین بیفتد، لازم نیست که نگران شکستن و یا آسیب دیدن آن باشید. این گوشی همچنین دارای پریسکوپ ، Vine و Zello از پیش نصب شده می باشد، بنابراین شما می توانید فعالیت های خود را به صورت زنده داشته باشید. این گوشی در ۸ رنگ مختلف عرضه می شود و دارای هدست ضد آب و موارد حفاظتی می باشد.

به لحاظ مشخصات باید گفت که این گوشی هوشمند، اندروید ۵ را اجرا می کند و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی TFT را به نمایش می گذارد. این گوشی از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با حداکثر سرعت ۱.۲ گیگا هرتز بهره می برد. GO PLAY به همراه ۸ گیگا بایت حافظه ی قابل ارتقا (۴ گیگا بایت برای کاربران در دسترس می باشد) و ۱ گیگا بایت رم عرضه می شود. از نظر تنظیمات دوربین می توان گفت که دارای یک دوربین ۸ مگا پیکسلی فوکوس خودکار در عقب و یک واحد ۵ مگا پیکسلی فوکوس ثابت در جلو می باشد که هر دو قادر به ضبط ویدئوی 1080p@30fps هستند. این گوشی از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد و شامل چیزهای اضافه ای مانند FM Radio، زوم ۱ انگشتی، برنامه های Mini، صفحه ی آماده به کار و Multi-Tab می باشد.

به لحاظ مشخصات باید گفت که این گوشی هوشمند اندروید ۵ را اجرا می کند و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی TFT را به نمایش می گذارد.

و اما نوبت به GO WATCH می رسد؛ این دستگاه هم خواص گوشی های هوشمند هم صنف خود، از جمله ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک بودن را از دست نداده است. این ساعت بر مبنای اندروید ور (Android Wear) نمی باشد (سیستم عامل مختص خود را دارد)، اما با اندروید و iOS به طور یکسان سازگار می باشد و نوتیفیکیشن های مربوط به  پیام، ایمیل، تماس، آب و هوا را در اختیار می گذارد. این ساعت با پوشش جلو و مج بند قابل تعویض، قابل تنظیم می باشد. GO WATCH دارای ویژگی منحصر به فرد به اشتراک گذاری احساسات می باشد. این دکمه ی GO باعث “اندازه گیری پالس احساسات” می شود که یک گرافیک عاطفی از ورودی ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب و شتاب سنج ایجاد می کند. شما می توانید فورا نتیجه را در شبکه های اجتماعی و یا به عنوان تصویر زمینه ی GO WATCH خود، به اشتراک بگذارید.

از ساختاری که برای این ساعت در نظر گرفته شده می توان به صفحه نمایش (دایره ای شکل) ۱.۲۲ اینچ LCD IPS و با کیفیت ۲۴۰ در ۲۴۰، یک پردازنده ی ۱۸۰ مگا هرتزی مبنی بر Cortex-M4 و یک باتری ۲۲۵ میلی آمپری که شارژ آن ۱ ساعت طول می کشد، اشاره کرد. این دستگاه با اندروید ۴.۳ یا بالاتر و iOS 7 یا بالاتر سازگار می باشد.

از ساختاری که برای این ساعت در نظر گرفته شده می توان به صفحه نمایش (دایره ای شکل) ۱.۲۲ اینچ LCD IPS و با کیفیت ۲۴۰ در ۲۴۰، یک پردازنده ی ۱۸۰ مگا هرتزی مبنی بر Cortex-M4 و یک باتری ۲۲۵ میلی آمپری که شارژ ان ۱ ساعت طول می کشد، اشاره کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر