;
coinex

نیم نگاهی به گوشی Go Play آلکاتل

گوشی Go Play آلکاتل

Alcatel OneTouch گونه ی مختلفی از دستگاه هایش را در نمایشگاه IFA 2015 پرده برداری کرد. از جمله یک گوشی در حد متوسط که آن را Go Play می نامند که یک سری از مشخصات معقول و متوسط را جمع آوری کرده است، به همراه یک طراحی اسپرت که به نظر خلاقانه تر و بهتر از گونه های مشابه خود می باشد.

ما قصد داریم مرور اجمالی بر مشخصات و ویژگی های این گوشی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

چیزی که راجع به گوشی Go Play کاملا مشخص است این می باشد که این گوشی در زمره ی گوشی های متوسط قرار می گیرد. اما برای افراد پیر و جوانی که بیشتر اهل تفریح و سرگرمی هستند مناسب بوده و این موضوع از تنوع رنگ در گوشی های این شرکت، به وضوح قابل استنباط است. بدنه ی گوشی دارای گواهی نامه IP67 می باشد و به این معنی است که گوشی هم ضد گرد و غبار و هم ضد آب است.

اما به سراغ مشخصات سخت افزاری گوشی برویم. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر HD می باشد و همچنین از تراشه ی اسنپدرگون 410 بهره می برد. ویژگی های حافظه ای گوشی شامل 1 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی نسبتاً کم 8 گیگابایتی دارد که البته از طریق حافظه ی جانبی تا 32 گیگابیات قابل ارتقا است. اما شرکت قول عرضه ی یک آپدیت نرم افزاری را در آینده ای نزدیک داده است که با نصب آن آپدیت اجازه ی استفاده از حافظه ی جانبی بزرگ تر نیز به کاربر داده می شود. دوربین 8 مگاپیکسلی پشت و 5 مگاپیکسلی جلو تائید خوبی برای متوسط بودن این گوشی می باشد.

همچنین باتری گوشی 2800 mAh است که با توجه به سخت افزار متوسط رو به پایین این گوشی، می تواند عمر باتری خوبی را برای گوشی تضمین کند. هر چند که هر گونه اظهار نظر راجع به عمر باتری این گوشی زود می باشد و تا وقتی که گوشی مورد استفاده قرار نگیرد نمی توان با اطمینان از عمر باتری خوب آن صحبت کرد.

اما شاید یکی از جالب ترین ویژگی های این گوشی حالت ضبط کردن آن است که نه تنها اتفاقاتی که در صفحه نمایش گوشی شما رخ می دهد را ضبط می کند بلکه از واکنش های شما نسبت به اتفاقات رخ داده بر روی صفحه نمایش، توسط دوربین جلو فیلم برداری می کند. شما می توانید این فیلم را برای دوستانتان ارسال کنید و به اشتراک بگذارید و از این ویژگی به عنوان یک ابزار سرگرم کننده استفاده نمایید. همچنین این ویژگی می تواند برای بازی کردن و ضبط حالات چهره ی شما به هنگام بازی مناسب باشد.

با توجه به ویژگی های گفته شده گوشی Go Play شرکت Alcatel OneTouch هم به نوعی سرگرم کننده و هم مقرون به صرفه است. اگر شرکت بتواند قیمت آن را پایین نگه دارد بدون شک گوشی ارزنده ای برای کسانی که به دنبال گوشی اندروید ارزان قیمت هستند، می باشد. این گوشی در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد.

شما راجع به این گوشی چگونه فکر می کنید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر