;
coinex

آلکاتل از Pop Up و Pop Star در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی می کند

Pop Up و Pop Star. آلکاتل وان تاچ (Alcatel OneTouch) در نمایشگاه IFA 2015 از خط جدید دستگاهش که سری Pop می باشد، خبر داد.

آلکاتل وان تاچ (Alcatel OneTouch) در نمایشگاه IFA 2015 از خط جدید دستگاهش که سری Pop می باشد، خبر داد. در حال حاضر این خط، تنها از دو دستگاه Pop Up و Pop Star تشکیل شده است. دو مدل جدید رنگارنگ در چشم اندازی با رنج متوسط. یکی از نکات برجسته ی این دستگاه ها، کاورهای قابل حمل و قابل تعویض می باشد که برای هر دو دستگاه هم در دسترس است.

Pop Star در دو نسخه ی متفاوت ۳ گیگا بایتی و ۴ گیگا بایتی که از نظر بخش سخت افزاری با یکدیگر بسیار تفاوت دارند، در دسترس خواهد بود. نسخه ی ۳ گیگا بایتی از این گوشی با یک تراشه ی ۴ هسته ای مدیا تک (MediaTek MT6580) با حداکثر سرعت ۱.۳ گیگا هرتز، رم ۱ گیگا بایتی، حافظه ی ۸ گیگا بایتی و یک اسلات کارت میکرو اس دی، یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری عرضه می شود. یک دوربین ۸ مگا پیکسلی در پشت این گوشی و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در جلوی آن یافت می شود.

و اما نسخه ی ۴ گیگا بایتی این گوشی؛ این نسخه از یک تراشه ی ۴ هسته ای ۶۴ بیتی مدیاتک (MediaTek) با حداکثر سرعت ۱ گیگا هرتز MT6735P بهره می گیرد. از ویژگی های این نسخه می توان به رم ۱ گیگا بایتی، حافظه ی ۱۶ گیگا بایتی و اسلات کارت میکرو اس دی اشاره کرد. دوربین ۸ مگا پیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است. مشابه نسخه ی ۳ گیگا بایتی، در این نسخه ی پاپ استار هم باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری تعبیه شده است.

Pop Star در دو نسخه ی متفاوت ۳ گیگا بایتی و ۴ گیگا بایتی که از نظر بخش سخت افزاری با یکدیگر بسیار تفاوت دارند، در دسترس خواهد بود.

Pop Up بدون شک از قدرتمند ترین اعضای خانواده ی جدید پاپ می باشد. این گوشی با ویژگی هایی از جمله یک تراشه ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۰ با حداکثر سرعت ۱.۴ گیگا هرتز و ۲ گیگا بایت رم منتشر می شود. این گوشی صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی دارد. یک حافظه ی ۱۶ گیگا بایتی در این گوشی وجود دارد که به کمک یک کارت میکرو اس دی (microSD) قابل ارتقا می باشد. یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی با دیافراگم F2.0  در پشت این گوشی یافت می شود، در حالی که دوربین جلوی آن که برای گرفتن عکس های سلفی مناسب می باشد، ۵ مگا پیکسلی است. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی، نارنجی، سفید و قرمز در دسترس قرار می گیرد.

این را هم باید ذکر کنیم که همه ی آنها دو سیم کارته می باشند و البته هنوز نسخه ی ۴ گیگا بایتی پاپ استار و پاپ آپ با این قابلیت آماده به کار هستند.

قیمت و زمان دسترسی به این گوشی هنوز مشخص نیست.

Pop Up بدون شک از قدرتمند ترین اعضای خانواده ی جدید پاپ می باشد. این گوشی با ویژگی هایی از جمله یک تراشه ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۰ با حداکثر سرعت ۱.۴ گیگا هرتز و ۲ گیگا بایت رم منتشر می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر