;
coinex

آیا ممکن است که تیزر پخش شده سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 مربوط به تبلت 18 اینچی اش باشد؟

آیا ممکن است که تیزر پخش شده سامسونگ در نمایشگاه IFA 2015 مربوط به تبلت 18 اینچی اش باشد؟

در هنگام معرفی Gear S2 در نمایشگاه IFA 2015 در برلین، سامسونگ از فرصت استفاده و تبلت جدید خود را نیز معرفی کرد. نام این تبلت جدید Galaxy View است.

البته ما فرض می کنیم که آن یک تبلت باشد، چون که سامسونگ هیچ گونه مشخصاتی را ار این دستگاه اعلام نکرد و فقط به پخش یک تیزر تبلیغاتی کوتاه بسنده کرد. ما حدس می زنیم که این دستگاه تبلت 18 اینچی باشد که چندی پیش شایعاتی راجع به آن به گوش می رسید و طبق گزارشات به Tahoe موسوم بود.

قبل از پخش تیزر Younghee Lee معاون اجرایی بازریابی پخش موبایل سامسونگ گفت: “ما با روحیه ای جسورانه در حال برنامه ریزی برای ماجراجویی دیگری هستیم و در این تیزر نگاهی کوتاه به کلیت برنامه می اندازیم”.

این ویدئو تنها خود Galaxy View را به صورت بسیار کوتاه به نمایش گذاشت، بدون نمایش هیچ گونه اطلاعات مفید دیگری راجع به دستگاه، برای مثال حتی بزرگی صفحه نمایش آن هم مشخص نشد.

هر چند به نظر می رسد که طراحی آن متناسب با آخرین دستگاه های سامسونگ باشد، در این ویدئو سایز بزرگ صفحه نمایش تبلت به چشم می خورد هر چند که اندازه ی دقیق آن هنوز مشخص نیست.

تنها اشارات Lee بعد از پایان ویدیو و معرفی دستگاهی که به آن Galaxy View می گفتند، این بود: “یک تجربه ی کاملاً جدید در زمینه ی موبایل برای نسل جدید”.

متاسفانه هیچ گونه اطلاعات بیشتری وجود ندارد و ما باید حداقل تا اکتبر صبر کنیم و ببینیم که Lee چه زمانی می گوید که سامسونگ قصد پرده برداری از جزئیات بیشتر راجع به Galaxy View دارد.

.

منیع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر