;
coinex

گوشی Cat S30 در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شد

گوشی Cat S30 در نمایشگاه IFA 2015 معرفی شد

CAT در عرضه ی گوشی های هوشمند بسیار خوب متخصص است و گوشی جدید S30 آن از این قائده مسنثنی نیست. CAT S30 اولین گوشی است که شرکت در نمایشگاه IFA 2015 آن را معرفی کرد. این گوشی از سپتامبر به قیمت 330 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

کسانی که به دنبال چنین گوشی هایی هستند، با توجه به قیمت گوشی نباید انتظار زیادی از مشخصات فنی آن داشته باشند هر چند که باز هم گوشی قدری گران به نظر می رسد.

شاید مهم ترین مزیت S30 نسبت به گوشی های هوشمند دیگر، این باشد که این گوشی دارای مدرک IP68 و MIL-SPEC 810 است، S30 ضد آب، ضد گرد و غبار، و در برابر خش، روغن و چربی مقاوم است.

به سراغ مشخصات سخت افزاری آن می رویم. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل بوده و با کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می شود. همچنین این دستگاه از تراشه ی MSM8909 به همراه پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز بهره می برد. 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق حافظه ی جانبی تا 64 گیگابایت از ویژگی های حافظه ای این گوشی می باشد.

این گوشی دارای دوربین 5 مگاپیکسلی پشت به همراه ویژگی اتو فوکوس، فلش ال ای دی و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت FULL HD و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی می باشد. باتری گوشی 3000 mAh است که امکان مکالمه تا 7 ساعت، و 39 روز در حالت استندبای را فراهم می کند.

با توجه به اینکه شرکت های زیادی به سمت ساخت موبایل می روند، این موضوع امری ضروری شده است که گوشی های هوشمند بتوانند طول عمر باتری خوبی داشته باشند، مخصوصاً برای کسانی که در یک روز کاری سرو کار زیادی با موبایل دارند این موضوع بسیار پر اهمیت است.

از طرفی این سری جدید از گوشی های کت، به لطف در برداشتن ماهیت فیزکی دکمه ها، در کنار صفحه نمایش 4.5 اینچی، روی شکافِ موجود بین ویژگی ها و گوشی های هوشمند، پلی زده است.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر