;
coinex

اپل برای رویداد روز چهارشنبه آماده می شود

رویداد روز ۴شنبه. اپل برای رویداد روز ۴ شنبه سخت مشغول به کار است. این شرکت لوگوی خود را در بالای سال گراهام بیل (Biil Graham Auditorium) در سان فرانسیسکو قرار داد

اپل برای رویداد روز چهارشنبه سخت مشغول به کار است. این شرکت لوگوی خود را در بالای سالن گراهام بیل (Bill Graham Auditorium) که در سان فرانسیسکو قرار داد و برای چهارشنبه که قرار است رویداد رسانه ای خود را برگزار کند، آماده می شود. انتظار می رود که این شرکت، اپل آیفون ۶ اس و اپل آیفون ۶ اس پلاس را در این رویداد معرفی کند. ممکن است اپل آیپد مینی ۴ و اپل آیپد پرو هم هفته ی آینده رسمی شوند و ما شاهد این دو مدل هم در این رویداد باشیم.

در این رویداد ممکن است یکی از خوانندگان پاپ محبوب آمریکایی به نام تیلور سوئیفت هم اجرایی داشته باشد. گزارش ها نشان می دهند که داخل و خارج این سالن و منطقه با گروه های امنیتی محافظت می شوند. اپل به طور معمول تعداد زیادی از نیروهای امنیتی را به کار می گیرد اما این بار این تعداد از حد نرمالی که اپل استخدام می کند، گذشته است. به نظر می رسد که این با نظر Philip Elmer-DeWitt و به دلیل حضور تیلور سوئیفت در این رویداد صورت گرفته است.

سوئیفت اوایل امسال به اپل اجازه ی استریم آهنگ های آلبوم پر فروش ۱۹۸۹ را نمی داد و گفت در صورتی این اجازه را می دهد که اپل سیاست خود را درپرداخت نکردن حق امتیاز سه ماهه ی رایگان اپل موزیک تغییر دهد که اپل این کار را هم انجام داد.

حتی اگر سوئیفت هم حضور داشته باشد، ستاره های این رویداد، مدل های جدید آیفون می باشند که با فورس تاچ (یا شاید تری دی تاچ)، دوربین های بهبود یافته، افزایش در رم و رنگ جدید و … همراه می شوند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر