;
coinex

سامسونگ 4K را با یک پلیر جدید بلو ری اولترا اچ دی در بر می گیرد

پلیر جدید بلوری اولترا اچ دی. سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین از پلیر جدید اولترا اچ دی بلو ری (Ultra HD Blu-ray) در آماده سازی برای اولین موج فیلمی که در قالب جدید منتشر می شود، خبر داد.

سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین از پلیر جدید اولترا اچ دی بلو ری (Ultra HD Blu-ray) در آماده سازی برای اولین موج فیلمی که در قالب جدید منتشر می شود، خبر داد.

این پلیر قادر به پخش بلو ری اولترا اچ دی می باشد که چهار برابر وضوح استاندارد بلو ری ها را فراهم می کند. کیفیت تصویر به لطف تجلی رنگ ۶۴ برابر بیشتر، افزایش می یابد و این پلیر قادر به ارتقای بلو ری های استاندارد برای دیدن بر روی تلویزیون های 4K می باشد.

این پلیر UHD Blu-ray سامسونگ در یک طراحی شیک و منحنی شکل عرضه می شود، بنابراین اگر شما یک تلویزیون منحنی SUHD سامسونگ را دارید، بهتر است که این مدل را بیابید.

این پلیرUHD Blu-ray سامسونگ در یک طراحی شیک و منحنی شکل عرضه می شود، بنابراین اگر شما یک تلویزیون منحنی SUHD سامسونگ را دارید، بهتر است که این مدل را بیابید.

فاکس در حال آماده سازی فیلم خود می باشد

سامسونگ همچنین نشان داد که 20th Century Fox در حال آماده سازی برای انتشار فیلم های اخیر خود مانند The Secret Service و کینگزمن (Kingsman)، بر روی بلو ری اولترا اچ دی می باشد به نحوی که برای خرید در کنار راه اندازی پلیر سامسونگ آماده می باشند.

همانطور که قبلا اعلام کرده اند که همه ی فیلم های جدید زمانی که برای مشاهده ی صفحه ی اصلی منتشر می شوند، از HDR پشتیبانی می کنند، فیلم های 20th Century Fox باید بهتر از همیشه باشند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر