;
coinex

تحلیلگر مشهور انتظار دارد که آیفون ۷ نازکترین گوشی هوشمند اپل تاکنون باشد

آیفون ۷. تحلیلگر مشهور انتظار دارد که آیفون ۷ نازکترین گوشی هوششمند اپل تا کنون باشد

اگرچه گوشی های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس هنوز اعلام نشده اند، Ming-Chi Kuo تحلیلگر امنیتی KGI (که اغلب پیش بینی های درستی درباره ی ویژگی های جدید آیفون دارد) درباره ی آیفون ۷ صحبت می کند. این گوشی آیفون ۷ که انتظار می رود در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ منتشر شود، احتمالا نازکترین گوشی هوشمند اپل تا به حال باشد.

بنا به گزارش اپل اینسایدر (Apple Insider) که به یک “یادداشت” که اخیرا توسط Ming-Chi Kuo به سرمایه گذاران ارسال شده، دسترسی داشته است، گفته می شود که اپل می خواهد این گوشی آیفون ۷ دارای ضخامت بین ۶ میلی متر و ۶.۵ میلی متر باشد. حتی اگر ۶.۵ میلی متری هم باشد باز هم از آیفون ۶ که با ضخامت ۶.۹ میلی متری است، نازک تر می باشد.

گفته می شود که گوشی آیفون ۶ اس – که هفته ی آینده در ۹ سپتامبر اعلام می شود – با توجه به اینکه از آلیاژ آلومینیوم سخت تر و جدیدتر استفاده می کند و تکنولوژی فورس تاچ را اجرا می کند، تا حدودی از آیفون ۶ ضخیم تر خواهد بود و حدود ۷.۱ میلی متر می باشد.

این قابلیت فورس تاچ که تاکنون در اپل واچ استفاده شده است، در آینده بر روی صفحه نمایش های آیفون برای تمایز بین یک تپ آرام و یک تپ محکم قرار می گیرد. بنا به گفته ی Ming-Chi Kuo، اپل از اجرای فورس تاچ مشابهی برای آیفون ۶ اس و آیفون ۷ استفاده می کند.

در حال حاضر ما منتظریم ببینیم که این شرکت کوپرتینو هفته ی آینده چه چیزی را اعلام می کند بعد از آن می توانیم کامل درباره ی آیفون ۷ صحبت کنیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر