;
coinex

گیگاست از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی کرد

گیگاست. یکی از برجسته ترین ارائه دهندگان تلفن منزل در جهان، به تازگی وارد دنیای تلفن همراه شده و از سه گوشی جدید خبر داده است.

یکی از برجسته ترین ارائه دهندگان تلفن منزل در جهان، به تازگی وارد دنیای تلفن همراه شده و از سه گوشی جدید خبر داده است. این برند که شاید خیلی ها حتی اسم آن را هم نشنیده اند، در نمایشگاه IFA برلین از گوشی های هوشمند خود رونمایی کرد.

تولید کننده ی آلمانی گیگاست یک سری جدید از گوشی های هوشمند در قالب گیگاست می (Gigaset ME)، گیگاست می پیور (Gigaset ME Pure) و گیگاست می پرو (Gigaset ME Pro) راه اندازی کرده است.

هر دو گوشی گیگاست می و گیگاست می پیور، یک صفحه نمایش فول اچ دی ۵ اینچی را به نمایش می گذارند در حالی که گیگاست می پرو صفحه نمایشی فول اچ دی و ۵.۵ اینچی عرضه می کند.

هر دو گوشی ME و ME Pro پردازشگر ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با ۳ گیگا بایت رم اجرا می کنند. این در حالی است که ME Pure اسنپدراگون ۶۱۵ با ۲ گیگا بایت رم را اجرا می کند.

هر سه گوشی، آخرین نرم افزار اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کنند و دارای پورت های یو اس بی نوع C می باشند و بنابراین شما به راحتی می توانید کابل خود را با آن متناسب کنید.

گوشی های ME و ME Pro دارای ۳۲ گیگا بایت حافظه ی داخلی می باشند در حالی که ME Pure به ۱۶ گیگابایت محدود می شود اما خوشبختانه تا ۱۲۸ گیگا بایت حافظه ی میکرو اس دی را پشتیبانی می کند.

هر سه گوشی به دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی مجهز می باشند این در حالی است که دوربین عقب آنها متفاوت می باشد. گوشی ME دارای ۱۶ مگا پیکسل، ME Pure دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و ME Pro با سنسور بزرگ ۲۰ مگا پیکسلی عرضه می شود. همه ی این گوشی ها لنز زاویه باز ۱۲۰ درجه ای و همچنین قابلیت ضبط ویدئوی 2K را به نمایش می گذارند.

این گوشی های جدید قرار است که در “پاییز ۲۰۱۵” در اروپا و چین منتشر شوند ولی تاریخ انتشار رسمی آن هنوز مشخص نیست.

گوشی Pure ME به قیمت ۲۴۹ پوند (حدود ۳۷۷ دلار)، ME به قیمت ۳۴۹ پوند (حدود ۵۲۹ دلار) و ME Pro به قیمت ۳۹۹ پوند (حدود ۶۰۵ دلار) عرضه می شوند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر