;
coinex

پرده برداری از گوشی Micromax Yu550 با قیمت 315 دلار

پرده برداری از گوشی Micromax Yu550 با قیمت 315 دلار

چند سایت واردات/صادرات هندی اطلاعاتی را راجع به گوشی Micromax Yu5050 فاش کردند. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080*1920 است. این گوشی از تراشه ی تراشه ی اسنپدراگون 810 و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 430 بهره می برد. این اولین گوشی Micromax است که از تراشه ی اسنپدراگون 810 استفاده می کند. سیستم عامل مورد استفاده ی آن سیانوژن 12.1 است، گوشی از فناوری شارژ سریع استفاده و 4G LTE را نیز پشتیبانی می کند.

اما جا دارد که قدری مختصر با سیستم عامل سیانوژن آشنا شویم. در واقع سیانوژن بر پایه ی اندروید ساخته شده ولی با آن متفاوت است. سیانوژن بر اساس سورس کدی که توسط تیم گوگل ارائه شده و پروژه ی اوپن سورس گوگل ساخته شده است. در واقع این پروژه برای اصلاح اندروید برای نصب روی دستگاه های روت شده آغاز شد و برای کاربران ویژگی های بهتر و بیشتری را فراهم کرد که در نسخه های اصلی و آماده ی اندروید وجود نداشت. درست است که سیانوژن بر مبنای اندروید ساخته شده است ولی ظاهر و نسخه ای متفاوت از سیستم عامل گوشی های هوشمند گوگل است. همان قالب ها را دارد اما از دستورالعمل های متفاوتی بهره می برد و به شما امکان داشتن انتخاب های منتوعی را می دهد.

قیمت شایعه شده راجع به گوشی حدود 315 دلار است و انتظار می رود که 3 شنبه از این گوشی به صورت رسمی رونمایی شود. درست همزمان با ظهور این گوشی Micromax از گوشی Yu4711 خود رونمایی می کند. مشخصات این گوشی شامل تراشه ی اسنپدراگون 410 و پردازنده  4 هسته ای با قدرت پردازش 1.21 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 306 و رم یک گیگاباتی، می باشد. این گوشی نیز همانند Yu550 از فناوری شارژ سریع بهره می برد و 4G LTE را پشتیبانی می کند. این گوشی قرار است تا در 8 سپتامبر عرضه شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر