;
coinex

شایعه شده است که سامسونگ تیمی را برای بهینه کردن اسنپدراگون 820 در گلکسی S7 جمع کرده است

سامسونگ تیمی از مهندسین را برای کار بر روی بهینه سازی چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکوم، به منظور استفاده در سامسونگ گلکسی S7، توسعه داده است.

چند هفته پیش، طی گزارشی از رسانه های کره جنوبی ادعا شد که سامسونگ در نظر دارد به صورت جداگانه، راه اندازی دو نسخه گلکسی S7 را توسط هر دو تراشه ی اکزینوس سامسونگ و اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکوم، مورد آزمایش قرار دهد. با توجه به شایعه جدید، سامسونگ تیمی از مهندسین را برای کار بر روی بهینه سازی چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکوم، به منظور استفاده در سامسونگ گلکسی S7، توسعه داده است.

یکی از جزئیات جدیدی که امروز، در خلال گزارش منبع آورده شده است، این می باشد که سامسونگ اولین تولید کننده ای است که به نمونه آزمایشی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ دسترسی دارد.

پس از شکست اسنپدراگون 810، تراشه ای که با عملکرد حرارتی ضعیف گرفتار شد و گزارشات حاکی از داغ کردن بیش از حد گوشی های سامسونگ، کوالکام این بار روی اسنپدراگون 820 مانور بیشتری داده است. کوالکام نشان داده که تراشه رده بالای آن، با معماری CPU های سفارشی، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 (که گفته می شود 40 درصد سریعتر از پردازنده گرافیکی آدرنو 430 در داخل پردازنده اسنپدراگون 810 می باشد)، یک تراشه DSP جدید و همچنین محافظ درونی بد افزار، همراه خواهد بود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر