;
coinex

قیمت و تاریخ عرضه ساعت گیر اس 2 ، گیر اس 2 3G و گیر کلاسیک سامسونگ

ساعت گیر اس 2 Gear S2) ) سامسونگ از خانواده جدید ساعت های هوشمندی می باشد که کمپانی سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین از آن رونمایی کرد

ساعت گیر اس 2 (Gear S2) سامسونگ، خانواده جدید ساعت های هوشمندی می باشد که کمپانی سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین از آن رونمایی کرد و اعلان آن مثل بمب صدا کرد. این سِری از ساعت های هوشمند ضد آب هستند و بدون شک بهترین نمونه‌های تولیدی در زمینه ساعت‌های هوشمند این شرکت می باشند و اولین نمونه‌هایی هستند که از صفحه‌نمایش دایره‌ای بهره می‌برند.

به نظر می رسد، حضور یک رابط کاربری بسیار مستقیم بر پایه تایزن، حاشیه چرخان و وجود گزینه 3G برای این ساعت، گیر اس 2 را بسیار موفق گرداند. فقط یک فاکتور دیگر حائز اهمیت می باشد و آن هم قیمت این گجت پوشیدنی است.

سامسونگ گیر اس 2 و گیر اس 2 کلاسیک هر دو، در ماه اکتبر عرضه خواهند شد. قیمت گیر اس 2 در آلمان 379 یورو است (انتظار می رود در بازارهای دیگر 349 یورو باشد)، قیمت آن در آمریکا نیز 349 دلار خواهد بود. گیر اس 2 کلاسیک نیز در آلمان به قیمت 449 یورو به فروش می رسد. چیزی که مشخص است این می باشد که مدل کلاسیک گران تر از مدل معمولی آن خواهد بود، اما همانطور که شاید بدانید، نسخه‌ مجهز به قابلیت 3G این ساعت هوشمند در نمایشگاه IFA معرفی نشد و سامسونگ نه اطلاعات رسمی و نه قیمتی از آن را در اختیار قرار نداده است. انتظار می رود این نسخه پس از مدل گیر اس 2 در اواخر ماه نوامبر عرضه شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر