;
coinex

آپدیت جدید یو سی بروزر برای اندروید

آپدیت جدید یو سی بروزر برای اندروید

یو سی وب (UCWeb) مرورگر خوذ، یو سی بروزر (UC browser) را برای اندروید با یک دسته ویژگی جدید آپدیت کرده است. آپدیت های جدید ورژن این برنامه را به 10.7 ارتقا داده است که واسط کاربری آن تازه سازی شده و کاربری و استفاده ی آن را بهبود بخشیده است.

این برنامه با یک طراحی ویژه می آید که به کاربران اجازه می دهد تا صفحه خانه آن را به راحتی به طور سفارشی تنظیم کنند.  همچنین امکان مدیریت تب های این برنامه را (طبق اندورید لالی پاپ) به صورت کارت های پشت هم فراهم کرده است. این امکان برای کاربران، مدیریت کارت ها را در بخش های مختلفی همچون سایت های برتر، تیتر خبری، خرید و فروش آنلاین، برنامه های برتر و غیره فراهم کرده است.

 Kenny Ye  مدیر یو سی وب هند گفت: “یو سی بروزر اولین بروزر موبایل می باشد که پردازش ابری برای موبایل را معرفی کرد. با ارائه ی این نسخه ی جدید، این بروزر دوباره پیشرو حوزه ی خود شده است تا بتواند تمرکز خود را برای تحکیم جایگاهش روی هند بگذارد که تقریباً نصف مرور روزانه ی صفحات وب روی موبایل در این کشور توسط یو سی بروزر صورت می گیرد. این آپدیت، روش استفاده تقریباً نصف ترافیک مصرفی وب گردی توسط موبایل در هند را تغییر خواهد داد.”

کاربران می توانند ویجت های مورد علاقه ی خودشان را در بالای برنامه پین کنند که این امر دسترسی آنان به مطالب را آسان تر و سریع تر می کنند. گفته می شود که این آپدیت جدید قرار است استفاده از تکنولوژی ابری را به منظور افزایش سرعت بارگذاری صفحات به صورت عملی در اختیار کاربران قرار دهد.

.

منبع: fonearena


 عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر