;
coinex

گوشی ۴ اینچی آیفون 6c

گوشی ۴ اینچی آیفون 6c. بنا به گزارش، احتمالا این گوشی آیفون 6c صفحه نمایش ۴ اینچی را به نمایش می گذارد، بدیهی است که این گوشی جانشین گوشی آیفون 5c سال ۲۰۱۳ باشد.

از آنجایی که اپل به احتمال زیاد در روز ۹ سپتامبر دو گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون ۶اس (iPhone 6s) و آیفون ۶اس پلاس (iPhone 6s Plus) را معرفی می کند، این روز، روز بزرگی برای اپل خواهد بود.

اما آیا در این روز تنها شاهد دو گوشی جدید آیفون هستیم؟ خب، در حال حاضر ما از این موضوع مطمئن نیستیم اما می دانیم که مدتی است که شایعاتی درباره ی یک گوشی دیگری ملقب به آیفون 6c وجود دارد.

بنا به گزارش، احتمالا این گوشی آیفون 6c صفحه نمایش ۴ اینچی را به نمایش می گذارد، بدیهی است که این گوشی جانشین گوشی آیفون 5c سال ۲۰۱۳ باشد. با این حال، این گوشی ۴ اینچی جدید اپل احتمالا از فلز و نه از پلاستیک (آیفون 5c از پلاستیک ساخته شده بود) ساخته شده است. Martin Hajek طراح، با در نظر گرفتن این نکته تلاش کرده است چیزی که این گوشی را به محصول بعد از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس شبیه می کند، پیش بینی کند.

ما باید به خاطر بسپاریم که ممکن است آیفون 6c اصلا وجود نداشته باشد یا اگر هم موجود باشد، ممکن است زمانی بعد از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس راه اندازی شود. با این حال دیدن سه آیفون نهایی اپل جالب می باشد و ما در زیر عکس هایی از این ۳ گوشی آورده ایم.

با این حال، این گوشی ۴ اینچی جدید اپل احتمالا از فلز و نه از پلاستیک (آیفون 5c از پلاستیک ساخته شده بود) ساخته شده است.

ما باید به خاطر بسپاریم که ممکن است آیفون 6c اصلا وجود نداشته باشد یا اگر هم موجود باشد، ممکن است زمانی بعد از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس راه اندازی شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر