;
coinex

تصویری فاش شده از جعبه آیفون 6S مدل 16 گیگابایتی

تصویری فاش شده از جعبه آیفون 6S مدل 16 گیگابایتی

در تصویری فاش شده از جعبه آیفون 6S مدل 16 گیگابایتی امسال آن که مانند سال گذشته خواهد بود، تایید شد. ممکن است عده ای نا امید شوند، اما به خاطر داشته باشید که این اپل است و باید انتظار می داشتیم که هر گونه جهش در اندازه ذخیره سازی داخلی آن قبل از آیفون 7، بوجود نخواهد آمد.

در تصویر جدیدی که از جعبه آیفون در زیر مشاهده می کنید و به زبان انگلیسی می باشد، نام و مدل بیس 16 گیگابایتی حافظه، تائید شد. همچنین می توان دید که این گوشی از شبکه 3G و استانداردهای فرکانس LTE پشتیبانی می کند، از طرفی وجود یک مودم کوالکام را در داخل آن نیز، نشان می دهد.

مورد هیجان انگیز تری که با این تصاویرِ فاش شده تائید می شود، نسخه رز طلایی رنگ آن می باشد. این رنگ یکی از مواردی است که همه در انتظار دیدن آن می باشند. این طور که معلوم است، جلوی گوشی سفید خواهد بود، در حالی که عقب آن به رنگ رز طلایی یا مس طلایی می باشد. همانطور که قبلا هم گفتیم این همان رنگی است که در اپل واچ به کار رفته بود اما با این تفاوت که به دلیل اینکه قیمت خیلی بالا نداشته باشد، در آن از طلای واقعی استفاده نشده است.

نکته جالب دیگر اینکه همانطور که در تصویر زیر می بینید بر روی جعبه آیفون جدید طرح رنگارنگی، وجود دارد، پیشتر هم، اخباری مربوط به تصاویر متحرک، در آیفون جدید به گوش می رسید، بسیاری از خبرگزاری ها حدس می زنند که رنگ این تصاویر با رنگ گوشی درون آن مطابقت دارد، باید تا فردا منتظر صحت این نتایج بمانیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر