;
coinex

تبلت ۵۰ دلاری آمازون، اواخر سال جاری منتشر می شود

آمازون قصد دارد یک تبلت  50 دلاری اواخر سال جاری منتشر کند

این یک سال برای بخش سخت افزاری آمازون سال کم کاری بوده است درست از زمانی که نسخه تجدید شده Echo و Kindle را در سال گذشته راه اندازی کرد، دیگر هیچ انتشار بزرگ دیگری نداشت . با این حال، یک گزارش جدید، نشان می دهد این شرکت در حال برنامه ریزی برای انتشار یک تبلت 50 دلاری برای قبل از تعطیلات آخر سال می باشد.
در حال حاضر، طبق گزارشی از وال استریت ژورنال، روشن شده است که، آمازون در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک تبلت 6 اینچی به قیمت 50 دلار، قبل از تعطیلات سال نو می باشد. ارزان ترین تبلت های موجود در حال حاضر مدل فایر (Fire) است که به قیمت 99.99 دلار بفروش می رسد، و دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی، 8 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت اتصال Wi-Fi، می باشد، که با این مشخصات این سوال پیش می آید که آمازون چه تدابیر سخت افزاری برای تبلت جدید با این قیمت کم، در سر دارد.
همچنین از آمازون انتظار می رود که علاوه بر ارائه یک تبلت ارزان قیمت، یک نسخه 8 اینچی و 10 اینچی که احتمالا می تواند قیمتی مشابه تبلت فایر داشته باشد، عرضه کند. با توجه به شکست عظیمی که در عرضه نسخه موبایل فایر وجود داشت، احتمال بسیار کمی وجود دارد که این کمپانی بار دیگر وارد بازار گوشی های هوشمند شود، که این می تواند به این معنی باشد که  تبلت های گغته شده احتمالا تنها دستگاه های آمازون در سال جاری خواهد بود.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر