;
coinex

GoPro Odyssey یک وسیله واقعیت مجازی ۱۶ دوربینه می باشد که ۱۵۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است

GoPro Odyssey. GoPro Odyssey یک ریگ واقعیت مجازی ۱۶ دوربینه می باشد که ۱۵۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است

در ماه می در کنفرانس I/O گوگل، GoPro از یک وسیله (ریگ، rig) واقعیت مجازی ۱۶ دوربینه که قصد کار کردن با پلت فرم جدید جامپ (Jump) گوگل را دارد، رونمایی کرد. در حال حاضر، این سازنده دوربین از نسخه ی نهایی آن که با عنوان اودیسه (Odyssey) شناخته شده و برای خرید در دسترس قرار گرفته، خبر داده است. قیمت آن ۱۵۰۰۰ دلار بوده و برای سازندگان حرفه ای محتوا می باشد، چرا که برای تولیدکنندگان آماتور ویدئو، می تواند قیمت بسیار بالایی باشد. هرچند که این قیمت با توجه به تمام تجهیزاتی که در آن کار شده است، به نظر مناسب هم هست.

این دستگاه با ۱۶ دوربین پرچمدار فعلی GoPro با نام Hero 4 Black که هرکدام به صورت مستقل دارای قیمت ۵۰۰ دلار می باشند، همراه می شود. از بقیه ی اجزای آن می توان به وسیله دایره ای شکل که دوربین در آن کار شده، همه ی کابل های لازم، یک میکروفن، یک پوشش Pelican که همه چیز را نگه می دارد و نرم افزار مخصوص گوگل اشاره کرد.

این دستگاه با ۱۶ دوربین پرچمدار فعلی GoPro با نام Hero 4 Black که هرکدام به صورت مستقل دارای قیمت ۵۰۰ دلار می باشند، همراه می شود. از بقیه ی اجزای آن می توان به ریگ دایروی با مانت های دوربین، همه ی کابل های لازم، یک میکروفن، یک پوشش Pelican که همه چیز را نگه می دارد و نرم افزار مخصوص گوگل اشاره کرد.

همه ی این سخت افزارها را با هم و در یک وسیله دریافت می کنید که یک ویدئوی 2.7K در نسبت 4 به 3 فیلمبرداری می کند. با این حال، این نرم افزار همه ی این فیلم ها را با یک ویدئوی سه بعدی ۳۶۰ درجه در رزولوشن 8K و ۳۰ فریم در ثانیه ترکیب می کند و یکی از تجارب بسیار جالب و همه جانبه را برای بینندگان ایجاد می کند.

فیلم ها می توانند از طریق یک گوشی هوشمند با کاردبورد (Cardboard) گوگل برای دریافت تجربه ی برجسته بین (stereoscopic) یا سه بعدی (3D)، و یا روی وب سایت یا برنامه ی یوتیوب برای دیدن فیلم غیر سه بعدی آن مشاهده شوند. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید شما می توانید یک ویدئوی ساده را در زیر ببینید و دکمه های ASWD را برای حرکت هر نقطه بفشارید.

خریداران بالقوه می توانند درخواست خود را در وب سایت GoPro ارائه دهند، با این وجود، این امر ملزم به این است که در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، اتحادیه اروپا، ژاپن و یا برزیل اقامت داشته باشند.

.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر