;
coinex

قیمت آیپد پرو اپل بسته به حافظه و اتصالات آن بین 800 تا 1130 دلار خواهد بود

قیمت آیپد پرو اپل بسته به حافظه و اتصالات آن بین 800 تا 1130 دلار خواهد بود

امروز رویداد مطبوعاتی بزرگ اپل که مدت ها است برای آن برنامه ریزی کرده است، برگزار می شود. ما معمولاً راجع به دستگاه هایی که در این رویداد عرضه خواهند شد صحبت می کنیم. اما در فاصله ی باقی مانده تا شروع این رویداد، یکی از مورد اعتمادترین منابع در خلال اخبار محصولات آتی اپل اطلاعاتی در مورد آیپد پرو شایعه شده ی اپل منتشر کرد.

اگر اطلاعات شرکت درست باشد، آیپد پرو 12.9 اینچی اپل قیمتی بین قیمت مک بوک ایر 11 اینچی و مک بوک Retina خواهد داشت. مدل معمولی آیپد پرو، حافظه ی 32 گیگا بایتی  داشته و قیمت آن 799 دلار خواهد بود که از iPad Air 2 که 128 گیگابایت حافظه دارد 100 دلار گران تر می باشد. در مقابل، مدل 64 گیگابایتی آیپد پرو 899 دلار و مدل 128 گیگابایتی آن، 99 دلار خواهد بود.

طبق این منبع مدل های آیپد پرو که از فناوری LTE پشتیبانی می کنند در مقایسه با مدل هایی که فقط Wi-Fi دارند 130 دلار گران تر خواهند بود. بنابر این مدل 128 گیگابایی آیپد پرو که از LTE پشتیبانی می کند 1129 دلار خواهد بود. با فرض درست بودن این قیمت ها می بینیم که گران ترین مدل آیپد پرو قیمتی کمتر از مک بوک Retina خواهد داشت.

ما خیلی مشتاق هستیم تا ببینیم آیپد پرو اپل چه کار هایی را می تواند انجام دهد و قابلیت های صفحه نمایش بزرگ آن توجیهی برای قیمت نسبتاً زیاد آن خواهد بود یا نه. شما چطور قکر می کنید؟

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر