;
coinex

بند قرمز اپل واچ چند ساعت قبل از رویداد اپل ظاهر شد

لری گرینبرگ_وبلاگ نویس تکنولوژی_ تصویری از آنچه به نظر می رسد یک نسخه قرمز از محصولات گروه اپل واچ اسپورت است، منتشر کرد.

هیچ کدام از راه اندازی های اپل بدون نشت خبری، درست چند ساعت قبل از آغاز مراسم افتتاحیه، کامل نخواهد بود، امروز هم اوضاع به همین منوال است. در حالی که ما در انتظاریم ببینیم که امروز اپل، چه رنگ های جدیدی برای بند اپل واچ خود، رونمایی می کند، و از طرفی با اینکه خیلی زود است که چنین شایعاتی درز کند، لری گرینبرگ_وبلاگ نویس تکنولوژی_ تصویری از آنچه به نظر می رسد یک نسخه قرمز از محصولات گروه اپل واچ اسپورت است، منتشر کرد.

چندین سال است که اپل محصولات قرمز خود را برای یک برنامه خیریه صرف می کند، و این رنگ برای این شرکت، حالت نمادین دارد. اکنون هم بند قرمز رنگ اپل واچ، چیزی مانند رنگ های موجود در آی پاد، آی فون، آی پد و هدفون اپل می باشد. منابع همچنین ادعا می کنند که بند قرمز و رنگ های دیگر در حال آماده سازی برای قرار گیری در اپل استور هستند، حتی ممکن است اواخر امروز در اپل استور در دسترس قرار گیرند.  مدل اسپورت که قرار است با بند قرمز بیاید، با پین ضد زنگ فولادی عرضه خواهد شد. اپل از پین های فولادی ضد زنگ در بند های اپل واچ، برای اولین بار در این نسخه  استفاده کرده است، به طور معمول، تا کنون مدل اسپورت اپل واچ، با استفاده از پین آلومینیومی ساخته می شد.

به غیر از رنگ رنگ قرمز، انتظار می رود شاهد رنگ های دیگری مانند زرد، نارنجی،آبی و بژ  نیز باشیم.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر