;
coinex

ورایزون 5G چیست و چه اهمیتی دارد؟

ورایزون 5G. ورایزون اولین شرکتی است که 4G LTE را برای ایالات متحده به ارمغان آورد. این شرکت هم اکنون در حال تست 5G می باشد.

ورایزون اولین شرکتی است که 4G LTE را برای ایالات متحده به ارمغان آورد. این شرکت هم اکنون در حال تست 5G می باشد. این نام متعلق به یک نوع سریعتر از اینترنت موبایل است که اینترنت بی سیم می باشد و داده را برای گوشی شما به ارمغان می آورد. و اما تفاوت بین 4G و 5G چیست؟ سرعت خیلی بیشتر.

ورایزون نشان می دهد که هرچند تقریبا همه ی حساب و کتاب ها برای معرفی 5G برای بعد از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده برنامه ریزی شده بود، اما آنها برای عرضه ی آن در سال آینده شروع به کار کرده اند. این اینترنت موبایل، سرعت خیلی بیشتری ارائه می دهد وبه لطف ورایزون یک موج جدیدی از اینترنت پر سرعت را برای بازار به ارمغان خواهد آورد.

چرا به اینترنت موبایل سریعتری نیاز داریم؟

ورایزون نشان می دهد که شبکه ی 5G آنها “۵۰ برابر سرعت بیشتری از 4G LTE فعلی” خواهد داشت و این به این معنی است که در یک بار می توان داده های خیلی بیشتری را با موفقیت آپلود و یا دانلود کرد.

در مرکز نیاز برای این ارتقا یک “Internet of Everything” وجود دارد. خانه های هوشمند و همه ی چیزهای متصل در بازار امروز وجود دارند و ورایزون می خواهد از این مطمئن باشد که همه ی اتصالات بهترین شبکه را از نظر سرعت دارند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از داده ی موبایل فقط برای ایمیل استفاده می کنید، خب مطمئنا “نیازی” به این 5G نخواهید داشت، اما می توانید آن را دریافت کنید. تکنولوژی شبکه ی قدیمی تر برای مناطقی که ورایزون قادر به پوشش آنها نمی باشد، باقی می ماند، اما در حال حاضر که اکثریت قریب به اتفاق ایالات متحده دسترسی به 4G LTE را دارند، زمان توسعه ی آن می باشد.

چرا ورایزون نیاز به اینترنت سریعتر دارد؟

این مهم است که ورایزون به توسعه و گسترش قابلیت اطمینان و ماهیت پاسخ فوری اینترنت موبایل ادامه دهد. اگر این شرکت می خواهد که موقعیت خود را به عنوان موفق ترین شرکت داده ی موبایل در ایالات متحده حفظ کند، لازم است که آنها اولین شرکت برای اتخاذ تکنولوژی شبکه ی سریعتر بعدی باشند.

به این ترتیب، ورایزون، آلکاتل-لوسنت (Alcatel-Lucent)، سیسکو، اریکسون، نوکیا، کوآلکام و سامسونگ همه با هم برای راه اندازی اولین انجمن تکنولوژی 5G ورایزون در ماه آگوست سال ۲۰۱۵ کار کردند. اولین سندباکس های 5G ورایزون در والتهام ورایزون، ماساچوست و مرکز نواوری سان فرانسیسکو ایجاد می شوند.

ما انتظار داریم که در چند ماه آینده از ورایزون درباره ی چگونگی سرعت روند کار بر روی این نسل از اینترنت، بیشتر بشنویم.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر