;
coinex

کدامیک از محصولات آینده اپل بیشتر هیجان شما را برمی انگیزند؟

قرار است تا چند ساعت آینده  مدیران اجرایی اپل برای معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید خود، در سالن کنفرانس 7000 نفری بیل گراهام سانفرانسیسکو  روی صحنه بروند

قرار است تا چند ساعت آینده مدیران اجرایی اپل برای معرفی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید خود، در سالن کنفرانس 7000 نفری بیل گراهام، واقع در سانفرانسیسکو روی صحنه بروند. لیست محصولاتی که ممکن است این شرکت واقع در کوپرتینو مطرح کند، تقریبا بلند است، این محصولات شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها، سیستم عامل های به روز شده و … می باشند.

همانطور که می دانیم، همیشه حضور محصولاتی که ممکن است زودتر عرضه شوند نسبت به سایر محصولات محتمل تر است، با این وجود بیشتر این اطلاعات از شایعات نشت شده می باشد و شاید خیلی قابل استناد نباشد، ولی با این حال، تا حدودی می دانیم که اطلاعات درز شده از اپل معمولا واقعی هستند. همیشه همین گونه بوده، یک نمومنه ی قابل ذکر که در گذشته اتفاق افتاده است، مربوط به شایعه ی آیفون های پلاستیکی 5C ست که خیلی پیشتر از معرفی محصول، اخبار آن درز کرد، هنوز هم شائبه های این چنینی وجود دارند.

جدا از شایعات نامطمئن راجع به محصولات جدید اپل، کدامیک از موارد موجود در لیست هیجان انگیزترند؟

بدون هیچ جای تعجبی، آیفون 6S با رای 32.74 درصد، بیشترین انتظار را در بین مردم داراست. در پی آن آیفون 6S پلاس با رای 20.34 درصدی در مقام دوم قرار دارد، به هر حال ایده آیفون بزرگتر برای مردم بسیار هیجان انگیز است. آیپد پرو 12.9 اینچی با یک قلم استایلوس نیز با آرای 19.57 درصد، در رده سوم جای گرفته است.

از طرفی می دانیم امسال آیفون 6C با همان بدنه پلاستیکی 5C در راه است، که 9.57٪ آرا را در بین مردم به خود اختصاص داده و چهارمین محصول در رده بندی محصولات هیجان انگیز امروز اپل می باشد. تلویزیون جدید اپل، با رای 8.63 درصد محصول مورد انتظار بعدی است و پس از آن آیپد مینی جدید اپل (4.96٪) و نسخه ارزان تر اپل واچ (4.19٪) قرار دارند. در تصویر زیر می توانید شاهد نتایج این نظر سنجی باشید.

بدون هیچ جای تعجبی، آیفون 6S با رای 32.74 درصد، بیشترین انتظار را در بین مردم داراست. در پی آن آیفون 6S پلاس با رای 20.34 درصدی در مقام دوم قرار دارد، به هر حال ایده آیفون بزرگتر برای مردم بسیار هیجان انگیز است. آیپد پرو 12.9 اینچی با یک قلم استایلوس نیز با آرای 19.57 درصد، در رده سوم جای گرفته است.  از طرفی می دانیم امسال آیفون 6C با همان بدنه پلاستیکی 5C در راه است، که 9.57٪ آرا را در بین مردم به خود اختصاص داده و چهارمین محصول در رده بندی محصولات هیجان انگیز امروز اپل می باشد. تلویزیون جدید اپل، با رای 8.63 درصد محصول مورد انتظار بعدی است و پس از آن آیپد مینی جدید اپل (4.96٪) و نسخه ارزان تر اپل واچ (4.19٪) قرار دارند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر