;
coinex

iOS 9 در ۱۶ سپتامبر عرضه می شود

iOS 9. در میان خبرهای هیجان انگیز و ویدئو هایی که به نمایش گذاشته شد، به دسترسی iOS 9 اشاره شد- که هفته ی آینده در ۱۶ سپتامبر در دسترس قرار می گیرد.

در رویداد اپل، جزئیات زیادی درباره ی محصولات جدید و ویژگی های آنها گفته شد. در میان خبرهای هیجان انگیز و ویدئو هایی که به نمایش گذاشته شد، به دسترسی iOS 9 هم اشاره شد- که هفته ی آینده در ۱۶ سپتامبر در دسترس قرار می گیرد.

این سیستم عامل نسخه ای از همان iOS ای است که این شرکت در آیپد پروی جدید خود به نمایش گذاشت. این نسخه ی جدید قبلا به عنوان نسخه ی آزمایشی بتا در دست برخی از کاربران قرار گرفت.

این نرم افزار در طی ماه های اخیر، توسط خیلی ها تست شده است. iOS 9، عمر باتری بهتری را به ارمغان می آورد. برنامه ها بهینه سازی شده اند و تغییر کرده اند. مثلا، برنامه ی News اضافه شده است، سیری در iOS 9 بهبود یافته است و …

آیپد ها هم از تغییرات iOS 9 بهره مند شده اند. به طور مثال، برنامه های ساید بای ساید برای ایجاد راحتی چشمگیری در چند وظیفه ای بودن آن وجود دارد. همچنین شما قادر به تماشای یک ویدئو و استفاده از یک برنامه در یک زمان می باشید.

اپل جزئیات زیادی را درباره ی آیفون ۶اس، اپل تی وی جدید، آیپد پرو و … نمایش داد. برای اطلاع از این جزئیات ما را دنبال کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر