;
coinex

گلکسی S7 با یک صفحه نمایش بزرگتر و دوربین دوگانه می آید

گلکسی S7  با یک صفحه نمایش بزرگتر و  دوربین دوگانه می آید

اکنون زمان انتشار شایعات حول گلکسی S7 سامسونگ می باشد، این شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ موفق شده است که با بهره گیری از تکنیک‌های قوی مدیریت پروژه، زمان توسعه و عرضه پرچمدار خود را کاهش دهد.
در واقع، جدیدترین اشارات بخش های رسانه ی کره ای ادعا می کنند، که تولید گلکسی S7 از ماه ژانویه، شروع خواهد شد، و انتظار می رود معرفی آن، پایان ماه فوریه باشد. پس می توان گفت بین دو پرچمدار سامسونگ حدود یک سال فاصله است.
علاوه بر این تا کنون شنیده ایم که ممکن است در گلکسی S7، از دو چیپست اسنپدراگون 820 و اگزینوس M1 که پروژه‌ سامسونگ است، استفاده کند. گزارشات امروز حاکی از آن است که سهم پردازنده اگزینوس در S7 بیشتر از واحد های اسنپدراگون 820 خواهد بود، همچنین تصریح می کنند که ممکن است گلکسی S7 با صفحه‌نمایش بسیار بزرگتر از آنچه در S6می بینیم همراه باشد. _یک پنل 5.7 اینچی که ممکن است در دو نسخه یکی 5.2 و دیگری 5.8 اینچ وجود داشته باشد. به نظر می آید، گوشی بزرگ‌تر کاملاً متفاوت باشد.

شایعه جالب دیگری که وجود دارد این است که در بین مشخصات نهایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، وجود دوربین دو گانه به چشم می خورد، البته این تکنولوژی جدیدی نیست و در اچ‌تی‌سی وان M8 و هوآوی آنر 6 پلاس هم به کار رفته‌ است. بر اساس گزارشات هر دو شرکت اپل و سامسونگ قصد دارند این تکنولوژی، را به کار ببندند، و به نظر می رسد سامسونگ در حال آزمایش آن روی گلکسی S7 می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر