;
coinex

پشتیبانی از یک رویداد خاص در فیسبوک به مراتب آسان تر می شود

پشتیبانی از یک رویداد خاص در فیسبوک به مراتب آسان تر می شود

شاید شما هم جزو کسانی باشید که برای پشتیبانی از یک رویداد یا یک اتفاق خاص مثل کمپین حمایتی از یک بیماری یا طرفداری از یک تیم فوتبال قبل از برگزاری یک دربی بزرگ، عکس پروفایل فیسبوک خود را تغییر داده و متناسب با آن رویداد قرار می دهید.

فیسبوک نیز به این موضوع توجه کرده و قصد دارد تا در این راستا به کاربران کمک کند. این غول رسانه ی اجتماعی در حال تست کردن ویژگی است که به شما اجازه می دهد که عکس پروفایل خود را به صورت موقت عوض کنید و این عکس بعد از گذشت چند ساعت، چند روز و یا چند هفته منقضی می شود.

در واقع ایده ی اصلی این است که عکس پروفایل بعد از گذشت مدتی حذف خواهد شد و به عکس قبلی باز خواهد گشت، بدون اینکه نیاز باشد به خاطر داشته باشید تا آن را تغییر دهید. به عبارت دیگر عکس شما تا زمانی که رویداد مربوطه پا بر جا باشد نشان داده خواهد شد.

سایت TechCrunch این ویژگی را در پستی معرفی کرد. این قابلیت در حال حاضر برای عده ای از کسانی که برای تست این ویژگی انتخاب شده اند در دسترس است و گفته می شود برای استفاده ی عده ی بیشتری از مردم گسترش خواهد یافت.

فیسبوک در ایمیلی به TechCrounch گفت: “ما معمولاً می بینیم که مردم از عکس پروفایل خود برای پشتیبانی از یک رویداد، طرفداری یک تیم یا یک مراسم بزرگداشتی مثل تولد یا سالگرد، استفاده می کنند.”

“ما در حال تست ویژگی هستیم که به شما اجازه می دهد تا یک عکس را به صورت موقت و برای یک مدت خاص تغییر دهید. عکس های موقت بیان اینکه شما چه کسی هستید و در یک لحظه ی خاص چه احساسی دارید را آسان تر می کند. بدون اینکه نگران این باشید که بعداً باید آن را تغییر دهید.”

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر