;
coinex

تبلت کم هزینه ی آمازون قرار است از Kindle هم ارزانتر شود

تبلت کم هزینه ی آمازون. آمازون در حال ساخت تبلتی می باشد که قرار است فوق العاده ارزان باشد.

فایر فون (Fire Phone) آمازون مرده است، بنابراین این شرکت تصمیم گرفته، کاری که انجام می دهد را به خوبی انجام دهد. آمازون در حال ساخت تبلتی می باشد که قرار است فوق العاده ارزان باشد.

این شرکت قرار است در این عرصه با Tesco Hudl 2 که برخی از مشخصات قابل توجه را آن هم با قیمتی زیر ۱۰۰ پوند ارائه می دهد، رقابت کند.

شایعات اخیر نشان می دهد که این تبلت جدید، ارزانتر از Kindle و با قیمت ۵۰ دلار (حدود ۳۲ پوند) می باشد و با توجه به این قیمت، مشخصات کاملا قابل ملاحظه ای دارد. یک لیست از گیکبنچ ۳ نشان می دهد که این تبلت به همراه یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰، یک پردازنده ی ۴ هسته ای مدیاتک و رم ۱ گیگا بایتی عرضه می شود.

این تبلت همچنین دارای یک دوربین ۲ مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین ۰.۳ مگا پیکسلی در جلو می باشد. هیچ صحبتی از وای فای استاندارد 802.11n و یا بلوتوث ۴ نمی باشد.

این تبلت شامل یک حافظه ی داخلی ۸ گیگا بایتی است و هیچ اسلات کارت میکرو اس دی برای این تبلت وجود ندارد بنابراین انتظار نداشته باشید بعد از اینکه نرم افزار آمازون را بر روی آن لود کردید، فضای زیادی در اختیار داشته باشید. به هر حال با این قیمت اندکی که برای این تلبت هزینه می کنید نباید انتظار زیادی هم از این تبلت داشت.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر