;
coinex

اپل می گوید که فروش آیفون های اخیرش می تواند رکورد جدیدی بیافریند

بالاخره و بعد از انتظاری یک ساله، چند روز پیش در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور)، اپل بار دیگر محصولات چشم نوازش را به رخ جهانیان کشید و با رونمایی از آیفون 6S و 6S پلاس - و البته چندین محصول چشم نواز دیگر - بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.

بالاخره و بعد از انتظاری یک ساله، چند روز پیش در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور)، اپل بار دیگر محصولات چشم نوازش را به رخ جهانیان کشید و با رونمایی از آیفون 6S و 6S پلاس – و البته چندین محصول چشم نواز دیگر – بار دیگر بر سر زبان ها افتاد.

به نقل از واشنگتن پست، اپل می گوید که پیش فروش آخرین مدل های آیفونش (آیفون 6S و آیفون 6S پلاس) آنقدر زیاد بوده است که انتظار می رود رکورد فروش بیش از 10 میلیونی آیفون در هفته اول را نیز پشت سر بگذارد.

این شرکت از روز شنبه، پیش فروش گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس خود را آغاز کرده و از 25 سپتامبر (3 مهر) نیز در فروشگاه های و همچنین فروشگاه های آنلاین در دسترس قرار خواهد گرفت.

سال گذشته اپل در تنها 3 روز بعد از آنکه گوشی های آیفونش را برای فروش در دسترس قرار داد، فروش 10 میلیون واحدی را تجربه کرد و این رکوردی برای مدل جدیدش بود.

در روز دوشنبه سهام شرکت اپل، این شرکت واقع در کوپرتینوی کالیفرنیا، افزایشی 2.01 دلاری (1.8 درصدی) را تجربه کرد و به 116.22 دلار رسید.

.

منبع: washingtonpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر