;
coinex

بیلد لغو شده ویندوز 10 موبایل توسط 200 اینسایدر نصب شده است

بیلد لغو شده ویندوز 10 موبایل توسط 200 اینسایدر نصب شده است

اوایل امروز، ما به شما گفتیم که چگونه مایکروسافت انتشار ویندوز10 موبایل بیلد 10536 را لغو کرده است. اشکال این نسخه از ویندوز 10 موبایل این است که، می تواند برای کسانی که آن را بر روی گوشی خود بارگذاری می کنند، مانع از ارتقاء به بیلد بعدی ازاین سیستم عامل تلفن همراه، شود. همانطور که در گزارش قبلی هم ذکر کردیم، دیروز یک توییت توسط Gabe Aul نایب رئیس گروه سیستم های مهندسی برای ویندوز و دستگاه های مایکروسافت، نشان داد که نسخه ی بعدی از ویندوز ۱۰ موبایل که در حال حاضر فقط برای تست فرستاده می شود، ۱۰۵۳۶.۱۰۰۴ می باشد، این نسخه هفته بعدی منتشر می شود.

Aul همچنین نشان داد که 200 نفر از اینسایدر های ویندوز، قبل از اینکه مایکروسافت این بیلد را لغو کند، آن را نصب کردند، در واقع این بیلد لغو شده، برای انتشار آماده بود و به این 200 نفر اجازه داده شد تا آن را سرچ و دستگاه خود را قبل از اینکه این نسخه لغو شود، به آن ارتقاء دهند. با توجه به گفته Aul، این 200 نفر باید قبل از نصب هر نسخه بعدی ویندوز 10 موبایل، ویندوز فون 8.1 را بر روی گوشی های خود بارگذاری کنند.

علاوه بر این اشکال که، کسانی که به بیلد 10536 ارتقاء یافته اند، نمی توانند به روز رسانی بعدی نسخه تلفن همراه ویندوز 10 ، به طور مستقیم در اختیار گیرند، یکی از اشکالات دیگر این نسخه لغو شده ویندوز 10 موبایل، این است که، زمانی که برنامه ای از اپ استور، خریداری می شود، کِرش می کند. انتظار می رود که این اشکال با بیلد جدید 10536.1004 بر طرف شود، همانطور که گفتیم، این نسخه ی جدید، یک سری تغییرات در تنظیمات شخصی استارت (Start) را نیز به ارمغان می آورد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر