;
coinex

اولین گوشی ها مجهز به با پردازنده Helio X20 ماه بعد منتشر می شود

اولین گوشی ها مجهز به با پردازنده Helio X20 ماه بعد منتشر می شود

اسنپ دراگون 820 کوالکام و Helio X20 مدیاتک در حال حاضر از پردازنده های دیگر موبایل پیشی گرفتند. این دو پردازنده ماه هاست که از این نقطه نظر مورد بحث می باشند، و ما در حال حاضر خبرهای شایع و رسمی زیادی از تائید گوشی هایی می شنویم، که توسط این پردازنده طراحی شده اند.

همانطور که احتمالا می دانید، اچ تی سی در حال کار بر روی یک دستگاه فوق العاده است که انتظار می رود چند هفته دیگر منتشر شود. این دستگاه به نام اچ تی سیA9 یا AERO می باشد و با توجه به بنچمارک های اخیر، جزء اولین گوشی های هوشمندی است که توسط Helio X20 طراحی خواهد شد. ار طرفی، لیستی از گوشی های Meizu نشان می دهد که این شرکت مستقر در چین نیز در نظر دارد یک گوشی هوشمند مجهز به Helio X20 در آینده ای نزدیک، منتشر کند و با توجه به برخی از اطلاعات جدید، شیائومی نیز برای استفاده از  از قدرتمند ترین پردازنده ی تا به امروز مدیاتک، آماده سازی هایی انجام داده است.

گزارشی از تایوان نه تنها ادعا می کند که شیائومی مشغول آماده کردن گوشی مجهزبه Helio X20، می باشد، بلکه می گوید، این گوشی ماه آینده راه اندازی خواهد شد. با توجه به بنچمارک های گذشته، Helio X20 یک تراشه روی سیستم بسیار، بسیار قدرتمند است. این پردازنده با تکنولوژی تولید 20نانو متر همراه است، اما از نظر قدرت مطلق، به نظر می رسد در تاریخ با پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای اگزینوس 7420 با تکنولوژی 14 نانومتری سامسونگ، همتراز می باشد. همانطور که همه ما می دانیم، بنچمارک دقیقا بهترین راه برای تعیین اینکه یک پردازنده چقد خوب عمل می کند، نیست.

Helio X20 یک پردازنده دکا هسته ای است، که به این معنی است که با 10 هسته طراحی شده است. این تراشه برای اولین بار در جهان، از معماری سه خوشه استفاده کرده است، و دارای پشتیبانی از 4G LTE Cat. 6 می باشد. گوشی اچ تی سی A9 و شیائومی می نوت 2 به احتمال زیاد توسط Helio X20 طراحی می شوند ولی هنوز هم نمی دانیم کدام مدل از گوشی Meizu از این پردازنده استفاده خواهد کرد، Pro 5 پرچمدار جدید این کمپانی نیز از پردازنده اگزینوس7420 استفاده می کند. باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر