;
coinex

Oppo R7s توسط TENAA، تائید شد، این بار یک مدل 5.5 اینچی است

Oppo R7s توسط TENAA، تائید شد، این بار یک مدل 5.5 اینچی است

ظاهرا اپو با تنوع وسیعی جدا از R7 همراه نیست، یک محصول جدید از این خانواده در راه است. کاملا بی طرافانه، می توان گفت که این محصول در شکاف بسیار گسترده ی بین Oppo R7 پلاس 6 اینچی و Oppo R7 که 5 اینچی، است، قرار می گیرد، این در حالی است که R7 Lite هرگز به این خاطر عرضه نشد و تنها دلیل عرضه آن، تمرکز بر روی قیمت بود.
اکنون Oppo R7s توسط TENAA_تنظیم کننده مخابراتی چینی_ تصدیق شده است، اگرچه این نام نهایی آن نخواهد بود. این مدل جدید با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED و وضوح FullHD در خصوص صفحه نمایش، میان R7 پلاس و R7 قرار گرفته است.

گوشی Oppo R7s با چیپست ۸ هسته ای اسنپ دراگون 615 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز کار می کند، بقیه مشخصات آن نیز تقریا مانند سایر R7 ها می باشد، رم آن ۳ گیگابایتی بوده (البته مدل R7 Lite رم ۲ گیگابایتی دارد) و دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ است.
هیچ چیز قابل توجه دیگری وجود ندارد، اما با نگاه دقیق تری به لیست مشخصات R7s ، وزن بسیار زیاد ۲۰۰ گرمی آن به چشم می خورد، که ۸ گرم از R7 Plus با صفحه نمایش ۶ اینچی، نیز سنگین تر است. آیا احتمال دارد که باتری عظیمی داشته باشد؟ متاسفانه این یکی از اطلاعاتی است که فعلا در دسترس نیست.
وزن یکی از فاکتور هایی است که تا کنون دیده نشده که TENAA راجع به آن اشتباه کند(مثل رزولوشن دوربین)، اما با دیدن اندازه های این دستگاه که شامل 158.1 میلی متر طول 75.4 میلی متر عرض و 6.7 میلی متر ضخامت می باشد، به نظر می رسد این بار اشتباهی رخ داده است، شاید غلط چاپی باشد. باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر