;
coinex

۵ تا از بهترین گوشی های هوشمند موبایل گیمینگ

موبایل گیمینگ. در این زمان که در صنعت گوشی های تلفن همراه شاهد انقلابی عظیم می باشیم و گیمر ها هم این انقلاب را شامل می شوند

در این زمان که در صنعت گوشی های تلفن همراه شاهد انقلابی عظیم می باشیم و گیمر ها هم این انقلاب را شامل می شوند، تلاشمان بر این است که گوشی های هوشمند فعلی که گیمینگ را ارائه می دهند و قطعا در میان ۵ گوشی برتر برای گیمینک به حساب می آیند را تجزیه و تحلیل کنیم.

به همان اندازه که یک گوشی مدرن از همه جهت رشد می کند، یک سری ارکان مشخص از تجربه ی کلی که کاربران علاقمند به رشد بیشتری در آن می باشند وجود دارد. تا آنجایی که بعد از گوشی هوشمند، گیمینگ یکی از حوزه هایی است که در طول زمان علاقه ی زیادی به آن نشان داده شده است.

اما چه چیزی یک گوشی هوشمند را عالی جلوه می دهد؟ خب پاسخ این سوال معلوم است، المان ها و مشخصات زیادی وجود دارد که باید با یکدیگر کار کنند تا یک گوشی به بهترین شکل ممکن باشد. صفحه نمایش باید روشن و زنده باشد، سخت افزار داخلی باید به اندازه ی کافی برای اجرای بازی های فشرده ی سه بعدی بدون وقفه و لگ قدرتمند باشد، باتری هم باید تا آنجا که ممکن است ماندگاری داشته باشد و همچنین به سرعت شارژ شود. نکته ی آخر و البته مهم تر اینکه اگر بازی مورد نظر برای سیستم عامل مربوطه در عرضه ی محدود ارائه شود، این مواردی که اشاره شد هیچ کدام  دیگر مهم نیستند چرا که بارزترین ویژگی را ندارند.

با در نظر گرفتن این نکات، قصد داریم به چیزی که در صنعت گوشی های هوشمند ارائه می شود از نزدیک نگاهی بیندازیم و بهترین های آنها را برای گیمینگ معرفی کنیم. با تکرا همراه باشید.

.

۱. سامسونگ گلکسی اس۶ (Samsung Galaxy S6)

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی با قابلیت گیمینگ عالی می باشید، از بررسی نسخه ی استاندارد سامسونگ گلکسی اس۶ غافل نشوید.

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند اندرویدی با قابلیت گیمینگ عالی می باشید، از بررسی نسخه ی استاندارد سامسونگ گلکسی اس۶ غافل نشوید.

این گوشی گلکسی اس۶ با یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی سوپر آمولد و با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی (کواد اچ دی) و با تراکم پیکسل ۵۷۷ پیکسل در اینچ همراه می شود. درست تا زمانی که سونی به طور رسمی از اکسپریا زد۵ پریمیوم رونمایی نکرده بود، این گوشی دارای قویترین صفحه نمایش در صنعت گوشی بود. این صفحه نمایش ها، روشن و واضح هستند و یک بازآفرینی دقیقی از رنگ ها ارائه می دهند.

این تجربه از نمایش، با یک سری از قدرتمندترین سخت افزارهای داخلی موجود بر روی هر گوشی هوشمندی کامل می شود. اگزینوس ۷۴۲۰ به همراه ۳ گیگا بایت رم یک زمینه ای را فراهم می کند تا بتوانید هر بازی مدرن با گرافیک فشرده ی قوی را اجرا کنید.

.

۲. سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس (+Samsung Galaxy S6 edge)

گلکسی اس۶ اج پلاس به همراه یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سوپر آمولد (SAMOLED) و با تراکم پیکسل ۵۱۸ پیکسل در اینچی عرضه می شود.

اگرچه این گوشی به لحاظ فنی قسمتی از سری گلکسی اس۶ است اما این گوشی شایسته ی یک ذکر ویژه در این مقاله می باشد.

گلکسی اس۶ اج پلاس به همراه یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی سوپر آمولد (SAMOLED) و با تراکم پیکسل ۵۱۸ پیکسل در اینچی عرضه می شود. به لحاظ فنی این صفحه نمایش به قدرت و حساسیت صفحه نمایش ۵.۱ اینچی گلکسی اس۶ اج نمی باشد اما احتمالا قادر به گفتن تفاوت بین آنها با چشم غیر مسلح و در فواصل یکسان نمی باشید. در مدت زمانی که ما این گوشی را بازبینی می کردیم، ما پی بردیم که این گوشی به طور کلی یک تجربه ی مشاهده ی عالی را ارائه می دهد.  اس۶ اج پلاس با یک رم ۴ گیگا بایتی همراه می شود.

با وجود اینکه هیچکدام از گوشی های گلکسی اس۶ با باتری قابل جابه جایی نمی آیند اما همه ی آنها با قابلیت شارژ سریع همراه می شوند. علاوه بر این، چیزی که شایسته است در اینجا ذکر کنیم این است که این گوشی گلکسی اس۶ اج پلاس به همراه یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری عرضه می شود که از نظر استقامتی دارای عملکردی عالی می باشد.

.

۳. اپل آیفون ۶اس (iPhone 6s) / آیفون ۶اس پلاس (iPhone 6s Plus)

تا جایی که به گیمینگ گوشی های هوشمند مربوط می شود،  در حال حاضر آیفون به عنوان یک پلیر سر سخت باقی مانده است.

تا جایی که به گیمینگ گوشی های هوشمند مربوط می شود، در حال حاضر آیفون به عنوان یک پلیر سر سخت باقی مانده است. قدرت پردازش خام آیفون های سری ۶ تا همین حالا جزء بالاترین ها بوده است و اگر ادعای اپل درست باشد، این تراشه ی Apple A9 هم حتی قدرتی بالاتر از آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس ارائه خواهد داد. علاوه بر این، آیفون های جدید با ۲ گیگا بایت رم همراه می شوند که قطعا از مدل های قبلی برای بعضی از بازی های با تقاضای سخت افزاری بالاتر مناسب تر می باشند.

با این وجود که داشتن عملکرد خام چیز خوبی است و با وجود این واقعیت که به نظر می رسد اپل بسیار قادر به بهینه سازی iOS در بهره بردن از سخت افزارهای گلچین می باشد اما اینها دلیل بر این نیستند که آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس انتخاب های خیلی کاملی برای گوشی های هوشمند گیمینگ باشند. در حقیقت نکته ی اصلی که در اینجا وجود دارد این واقعیت است که اکثر توسعه دهندگان گیمینگ موبایل، حتی توسعه دهندگان مستقل، تنها عناوین بازی های خود را برای iOS توسعه می دهند تا هنوز بتوانند به عنوان توسعه دهندگانی با رویکردِ “اول-iOS” مورد قبول واقع شوند.

.

۴. ایسر پریداتور ۶ (Acer Predator 6)

این گوشی ایسر پریداتور ۶ (Acer Predator 6) که اخیرا در نمایشگاه IFA 2015 در برلین اعلام شد، با یک مجموعه از مشخصات بسیار قدرتمند و همچنین طراحی بسیار عالی برای گیمر ها عرضه می شود.

اگرچه اکثر گوشی های هوشمند رده بالا به عنوان گوشی های هوشمند عالی از نظر گیمینگ به بازار عرضه می شوند، اما تقریبا هیچ کدام  از آنها به عنوان یک گوشی ویژه ساخته شده برای گیمر ها عرضه نشده اند. این گوشی ایسر پریداتور ۶ (Acer Predator 6) که اخیرا در نمایشگاه IFA 2015 در برلین اعلام شد، با یک مجموعه از مشخصات بسیار قدرتمند و همچنین طراحی بسیار عالی برای گیمر ها عرضه می شود.

در حال حاضر، ایسر هنوز لیست کامل از مشخصات را اعلام نکرده است. به طور مثال، در حالی که این نام نشان می دهد که پریداتور ۶ با یک صفحه نمایش با قطر ۶ اینچی منتشر می شود، اما این شرکت هنوز کیفیت و یا قطر دقیق آن را فاش نکرده است. این گوشی با یک پردازنده ی ۱۰ هسته ای  Helio X20 و یک رم ۴ گیگا بایتی، ۴ اسپیکر و همچنین یک بازخورد لمسی ارتعاشی همراه می شود.

.

۵. ال جی جی۴ (LG G4)

با وجود اینکه ال جی جی۴ سریعترین گوشی هوشمند اندرویدی نیست اما این گوشی هنوز هم ارزش زیادی برای گیمرهای موبایل دارد.

با وجود اینکه ال جی جی۴ سریعترین گوشی هوشمند اندرویدی نیست اما این گوشی هنوز هم ارزش زیادی برای گیمرهای موبایل دارد.

این گوشی با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و با کیفیت اجرای ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی عرضه می شود. تراشه ی این گوشی کوآلکام اسنپدراگون ۸۰۸ است که در حال حاضر پرچمدار کوآلکام نمی باشد. بنچمارک ها نشان می دهند که این تراشه در طول بازی های موبایل با تقاضای بالا اذیت می کنند، اما گیمرها به احتمال زیاد متوجه این تفاوت عملکرد در بسیاری از بازی های اندرویدی نمی شوند.

اگر شما با یک تراشه ای که زیاد بروز نیست مشکلی ندارید، این گوشی ال جی جی۴ برای گیمرها عالی می باشد. در مورد این گوشی های گیمینگ، مقوله ی باتری بسیار مهم بنظر می رسد. این گوشی دارای یک باتری قابل تعویض می باشد و بنابراین کاربران می توانند برای زمانی که عمر باتری تمام شد، یک باتری جدید با ماندگاری بیشتر برای آن تهیه کنند.

 .

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر