;
coinex

نسخه ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل برای انتشار در هفته ی آینده تحت آزمایش می باشد

نسخه ی جدید ویندوز ۱۰ موبایل. این بیلد جدید، در حال حاضر تحت آزمایش می باشد و توسط این تیم ارزیابی می شود. او اضافه کرد که این بروزرسانی احتمالا در این هفته در دسترس قرار می گیرد.

مایکروسافت مجبور شد که تولید نسخه ی جدید مورد انتظار از ویندوز ۱۰ موبایل را برای پیش نمایش فنی (نسخه ی ۱۰۵۳۶) به پایان برساند. این بروزرسانی قرار بود برای روز جمعه منتشر شود. ظاهرا این نرم افزار شامل یک باگ بوده که از بروزرسانی های بیشتر برای بیلد سیستم عامل موبایل مایکروسافت جلوگیری می کرده است. اما دیروز یک توییت توسط Gabe Aul نایب رئیس گروه سیستم های مهندسی برای ویندوز و دستگاه ها نشان داد که نسخه ی بعدی از ویندوز ۱۰ موبایل که برای تست فرستاده می شود، ۱۰۵۳۶.۱۰۰۴ می باشد.

یک توییت قبلا از Aul، اطلاعاتی در مورد این باگ و کنسل شدن بروزرسانی روز جمعه ارسال کرد. مدیر اجرایی گفت که این بیلد جدید، در حال حاضر تحت آزمایش می باشد و توسط این تیم ارزیابی می شود. او اضافه کرد که این بروزرسانی احتمالا در این هفته در دسترس قرار می گیرد.

انتظار می رود که نسخه ی ۱۰۵۳۶.۱۰۰۴ این مسائل را که از استفاده از هات اسپات موبایل جلوگیری می کند را برطرف نماید و مشکل Quiet Hours را رفع کند. این قابلیتی است که همه چیز را مسدود می کند بجز وقتی که شما نمی خواهید مهم ترین تماس ها و متن هایی که از گوشیتان در طول آن زمان ها رسیده به هم بخورد. با این بیلد، یک باگ که در حقیقت صفحه نمایش را با تاخیر قفل می کند، هم از بین می رود. این نسخه ی جدید از ویندوز ۱۰ موبایل اجرای بهتر و یک سری تغییرات در تنظیمات شخصی استارت (Start) را هم به ارمغان می آورد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر