;
coinex

اچ تی سی ورژن 16 گیگابایتی نکسوس 9 را به قیمت 239 و 32 گیگابایت را 287 دلار خواهد فروخت

اچ تی سی ورژن 16 گیگابایتی نکسوس 9 را به قیمت 239 و 32 گیگابایت را 287 دلار خواهد فروخت

گوگل پس از عرضه ی نکسوس 7 توسط ایسوس و نکسوس 10 توسط سامسونگ این بار ساخت تبلت جدیدش را به اچ تی سی واگذار کرد.

شاید شما هم جزء آن دسته از کسانی باشید که قصد خرید تبلت نکسوس 9 را دارند. شما برای انجام این کار باید مبلغی بین 399 تا 479 دلار بپردازید مگر اینکه آن را مستقیماً از اچ تی سی خریداری کنید. این تولید کننده ی تایوانی شروع به فروختن تبلت گوگل در قیمتی نسبتاً کم کرده است. شما می توانید ورژن 16 گیگابایتی آن را به قیمت 239 دلار و ورژن 32 گیگابایتی آن را در قیمت 287 دلار خریداری کنید.

با توجه به قیمت پایین این تبلت ها به نظر خرید و فروش های جالبی اتفاق خواهد افتاد. البته این فقط شامل تبلت های ورژن وای فای دار، خواهد بود و در حال حاضر تخفیفی برای ورژن های LTE تبلت وجود ندارد.

تبلت نکسوس 9 دستگاه بسیار جذابی است و با توجه به بنچمارک ها و قیاس های انجام شده از بسیاری از رقیب های خود بالاتر است.

تبلت نکسوس 9 از تراشه ی Tegra K1 استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش آن 8.9 اینچی و رزولوشن آن 2048*1536 خواهد بود. 2 گیگابایت رم، 8 مگاپیکسل دروبین پشت، 1.6 دوربین جلو و باتری 6700 میلی آمپری از دیگر ویژگی های آن است. مشخصاً این تبلت ویژگی های قابل توجهی دارد و قیمت پایین آن می تواند به فروش هر جه بیشتر آن کمک کند. شاید مهم ترین نکته در این تبلت اجرای روان آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید باشد و خبری از سنسور اثر انگشت و دوربین های آنچنانی و قلم های شیک نیست.

پس اگر شما قصد خرید آن را دارید سریعاً وارد عمل شوید چون مشخص نیست که تا چه زمانی این قیمت ها پا بر جا خواهد بود.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر