;
coinex

تبلت های جدید نکست بوک آرس

نکست بوک آرس. این روزها با توجه به رشد ارتباطات، نیاز به آن تا جایی حس می شود که حتی کاربران تبلت گاهی اوقات انتظار دارند که هر جایی که می روند به اینترنت متصل باشند.

این روزها با توجه به رشد ارتباطات، نیاز به آن تا جایی حس می شود که حتی کاربران تبلت گاهی اوقات انتظار دارند که هر جایی که می روند به اینترنت متصل باشند. این ترکیب دقیقا همان چیزی است که E FUN – کسی که ادعا می کند دومین فروشنده ی detachable یا تبلت های ۲در۱ می باشد- با ارائه ی دو تبلت جدید اندرویدی نکست بوک آرس (Nextbook Ares) وعده می دهد. گرچه این دو تبلت Nextbook Ares 8L و Nextbook Ares 10L در سایزهای مختلف ارائه می شوند اما با به اشتراک گذاری ویژگی های بسیاری از جمه اتصال به شبکه ی 4G LTE ورایزون ، بسیار شبیه به هم می باشند.

تبلت Nextbook Ares 8L در واقع بسیار شبیه به همان Nextbook Ares 8 می باشد که در ژوئن گذشته اعلام شد. تنها تفاوت عملی که بین آنها وجود دارد، در واقع پشتیبانی از 4G LTE از طریق شبکه ی ورایزون می باشد. یعنی این تبلت هم مانند قبلی از پردازنده ی اینتل اتم (Intel Atom Z3735G) استفاده می کند و دارای همان رم ۱ گیگا بایتی می باشد. صفحه نمایشی ۸ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ اچ دی دارد. حافظه ی این تبلت ۱۶ گیگا بایتی است اما به لطف اسلات کارت میکرو اس دی تا ۶۴ گیگا بایت هم قابل ارتقا می باشد. این تبلت، اندروید ۵ را اجرا می کند.

تبلت Nextbook Ares 10L کمی جدید تر است و دارای خصیصه های معمول تر E FUN می باشد. این اولین تبلت اندرویدی ۲ در ۱ ۱۰ اینچی می باشد.  این تبلت هم از نظر ویژگی های داخلی شبیه به همان Ares 8L اما با برخی تفاوت ها از جمله صفحه نمایش بزرگتر ۱۰.۱ اینچی و پردازنده ی اینتل اتم (Intel Atom Z3735F) می باشد. این تبلت به همراه یک کیبورد پوگو (Pogo) که دارای دو پورت یو اس بی (USB) برای اتصالات بیشتر می باشد، عرضه می شود.

این دو تبلت در فروشگاه های خرده فروشی منتخب والمارت ((Walmart به فروش می رسند و می توان آنها را به صورت مستقل و یا با اشتراک ورایزون خریداری نمود. تبلت Ares 8L به قیمت ۱۴۴ دلار با یک ضمانت دو ساله ی ۴.۸۸ دلاری و تبلت Ares 10L به قیمت ۱۹۳ دلار یا با یک ضمانت دو ساله ی ۹.۸۸ دلاری عرضه می شوند.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر