;
coinex

وی ال سی، برای پلتفرم تلویزیون اپل تی وی در حال توسعه می باشد

وی ال سی. VideoLAN، سازنده ی برنامه ی ویدئویی وی ال سی (VLC)، اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه ای از این مدیا پلیر برای اپل تی وی می باشد.

VideoLAN، سازنده ی برنامه ی ویدئویی وی ال سی (VLC)، اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه ای از این مدیا پلیر برای اپل تی وی می باشد. این نسخه ی جدید با پلتفرم جدید اپل تی وی به نام تی وی او اس (tvOS) کار می کند و گفته می شود که این کار هنوز در مراحل اولیه ی خود می باشد. این خبر در بیانیه ی رسمی توسط  Jean-Baptiste Kempf رئیس VideaoLAN اعلام شد که در آن جزئیات برخی از تغییرات و اطلاعات درباره ی این ویدئو پلیر را به تفصیل شرح داده است.

برای کسانی که با این برنامه آشنا نیستند لازم است ذکر کنیم که VLC، یک مدیا پلیر رایگان می باشد که قادر به پخش فایل های صوتی و ویدئویی گسترده، ویدئو های استریم بر روی پروتکل های مختلف، پخش سی دی ها و دی وی دی ها و غیره می باشد. این برنامه برای پلتفرم های چندگانه از جمله موبایل و به زودی هم بر روی کنسول سرگرمی اپل در دسترس قرار می گیرد.

Kempf در آخرین گزارش هفتگی امروز بیان کرد:”در نهایت، برخی از کدها برای ساخت VLCKit برای تی وی او اس جدید اپل ادغام شد. هرچند خیلی زود است، اما ما باز پخش ویدئویی داریم!” این نسخه ی iOS، در میان چیزهای دیگر برخی از باگ ها را هم رفع کرده است.

نسخه ی اندروید نیز به تفصیل شرح داده شد، گرچه او گفت که این هفته عمدتا شامل آماده سازی برای انتشار این برنامه ی بزرگ بعدی می باشد. اشکال هایی از جمله مسائل مربوط به باز پخش صوتی رفع شده اند و Android Thumbnailer برای اضافه کردن پشتیبانی تامبنیل دی وی دی و اصلاح رگرسیون، تنظیم شد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر