;
coinex

فیسبوک دکمه ی “دیس لایک” را دریافت می کند

دکمه ی "دیس لایک". بنا به گفته ی مارک زوکربرگ، مدیر عامل شرکت، اکنون زمان قرار گرفتن دکمه ی دیسلایک بر روی فیسبوک فرا رسیده است.

سالهاست که فیسبوک ارائه ی یک دکمه ی مخالف دکمه ی لایک را رد کرده است، اما بنا به گفته ی مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، زمان قرار گرفتن دکمه ی دیس لایک بر روی فیسبوک فرا رسیده است. مدتهاست که این شبکه ی اجتماعی اینگونه استدلال می کند که هیچ جایی برای چیزهای منفی در میان بیش از یک میلیارد عضو این شبکه نمی باشد، امروز زاکربرگ اذعان کرد که گاهی اوقات شما چیزی را لایک می کنید که در تضاد با خود آن پیام می باشد.

مدیر عامل این شرکت به عنوان یک مثال به یک خبر بد به اشتراک گذاشته در فیسبوک اشاره کرد – مانند به هم خوردن یک رابطه و یا تصادف یک ماشین – که معمولا استفاده از دکمه ی لایک در حقیقت یک سیگنال همدلی برای خبر خوب می باشد و برای این چنین مواردی نامناسب به نظر می رسد.

به گزارش CNBC، زاکربرگ امروز گفت: “مردم چندین سال است که برای دکمه ی ‘دیس لایک’ درخواست کرده اند و شاید بتوان گفت که تعداد آن ها به ۱۰۰ نفر هم رسیده باشد و امروز یک روز ویژه است چرا که روزی است که من این خبر را می دهم که ما در حال کار بر روی آن هستیم و به زودی آن را برای تست ارسال می کنیم.”

بنا به گفته ی زاکربرگ، با این وجود این دکمه به همان طریقی که بر روی سایت های دیگر برای تمرکز بر بازخورد مثبت و منفی قرار گرفته، نمی باشد، چرا که فیسبوک قصد ندارد که مسیر ردیت (Reddit) را برود.

او اشاره کرد “شما نمی خواهید که از طریق این فرایند به اشتراک گذاری لحظاتی که برای شما مهم بوده اند را کسی دیس لایک کند”

توسعه ی این دکمه “به طور عجیبی پیچیده” شده است اما انتشار آن برای حداقل یک زیر مجموعه از اعضا قریب الوقوع می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر