;
coinex

بنچمارک ال جی اچ۷۴۰

ال جی اچ۷۴۰. مشخصات ذکر شده توسط نتایج این بنچمارک نشان می دهد که این فبلت، بالاتر از رنج متوسط می باشد.

اگرچه بسیاری از طرفداران ال جی احتمالا در انتظار ال جی جی۴ پرو (LG G4 Pro) می باشند که ممکن است در واقع با نام ال جی وی۱۰ (LG V10) عرضه شود، به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی گزینه های مقرون به صرفه تری هم هست. اخیرا یک گوشی هوشمند موسوم به LG H740 بر روی پایگاه داده ی GFX Bench قرار داده شده است. مشخصات ذکر شده توسط نتایج این بنچمارک نشان می دهد که این فبلت، بالاتر از رنج متوسط می باشد.

اگر این مشخصات ذکر شده که توسط نتایج بنچمارک لو رفته به واقعیت بدل شوند، در حقیقت این گوشی ال جی اچ۷۴۰ با یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و یک تراشه ی کوآلکام اسنپدراگون ۶۱۵ همراه با یک رم ۲ گیگا بایتی عرضه خواهد شد. این تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۵ از زیر مجموعه های پریمیوم اسنپدراگون می باشد و با یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای Cortex-A53 با سرعت ۱.۵ گیگا هرتز همراه با پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ (Adreno 405) ادغام می شود.

دیگر مشخصات ذکر شده توسط نتایج بنچمارک شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی با فلش ال ای دی (LED)، دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی، ۸ گیگا بایت حافظه ی داخلی (احتمالا از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا باشد) و همچنین طیفی از گزینه های اتصال و سنسور می شود. اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ هم به عنوان نسخه ی سیستم عامل این گوشی ذکر شده است.

ال جی برای یک رویداد مطبوعاتی برای ۱ اکتبر در شهر نیویورک برنامه ریزی می کند که در آن از این گوشی لو رفته ی ال جی وی۱۰ به طور رسمی رونمایی کند. خیلی هم جای تعجب نیست اگردر این رویداد  شاهد معرفی رسمی گوشی ال جی اچ۷۴۰ باشیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر