;
coinex

آگهی جدید سونی اکسپریا Z5، اثرات لرزشگیر SteadyShot را نشان می دهد

آگهی جدید سونی اکسپریا Z5، اثرات لرزشگیر SteadyShot را نشان می دهد

همیشه هنگامی که صحبت از گوشی های سونی به میان می آید، توجه به دوربین آن منعطف می شود، در حالی که سونی روی قابلیت لرزشگیر دوربین سونی اکسپریا Z5 خود تبلیغی نکرده بود، اکنون در یک ویدئو تبلیغاتی سازگاری سخت افزار و نرم افزار خود را برای سرکوب لرزش در هنگام فیلم برداری، به نمایش دراورده است (با مراجعه به لینک منبع می توانید شاهد این ویدیو باشید).

به گفته فون آرنا که امکان تجربه این قبلیت را روی دوربین زبانزد سونی، داشته است، عملکرد SteadyShot در حالت فعال بسیار خوب است و سونی هم از این مزیت برای جزب خریداران استفاده خواهد کرد.

دو روز پیش ویدئوی روی صفحه رسمی این کمپانی منتشر شد، که یک فیلم یکسان را در دو حالت فعال  و حالت غیر فعال SteadyShot، مقایسه می‌کند. نتیجه آن همانطور که انتظارش را دارید بسیار چشمگیر بود، جالب است که سونی برای به نمایش گذاشتن این قابلیت سناریوی زیرکانه ای در نظر گرفته، مثلا در حین دوچرخه سواری در زمین چمن که لرزش زیادی ایجاد می شود این فیلمبرداری را انجام داده است.

مدت هاست که دوربین پرچمداران سونی در بین دیگر قابلیت های این گوشی ها بیشتر خود نمایی می کند، دوربین ۲۳ مگاپیکسلی اکسپریا Z5 نیز که از زمان معرفی این محصول شاهد ویژگی های بسیار مناسبی از جمله سرعت فوکوس خودکار هیبریدی و اکنون هم لرزشگیر حین فیلمبرداری آن بودیم، شدیدا ما را برای امتحان کردن آن، قلقک داده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر